خوش آمدید

مجوز احداث مجتمع‌ های اداری پنج شهرستان در استان ایلام اخذ شد

مجوز احداث مجتمع‌ های اداری پنج شهرستان در استان ایلام اخذ شد

به نقل از خبرگزاری برنا از ایلام؛ امین دوست محمدی در نشست تببین دستاوردهای سفر هیات اعزامی سازمان اداری و استخدامی سرزمین با گفتن این که بر پایه برآوردهای صورت گرفته، هم‌اکنون ۷۵۶ نیروی خدماتی و ۹۸۰ نیروی کارشناسی در سطح استان مورد نیاز است،افزود: بعد از تدوین سند جامع نیروی انسانی توسط سازمان برنامه و بودجه، نیروهای مورد نیاز در قالب مطرح زین‌الدین ۲ جذب و بکارگیری خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های متقاضی نیروی انسانی باید تا زمان تدوین سند جامع نیروی انسانی، نیروهای مورد نیاز خود را به سازمان برنامه و بودجه اراعه دهند تا از محل مازاد دیگر ادارات فراهم بشود.

وی در خصوص نیروهای شرکتی، طرحی و مازاد ادارات هم اظهار کرد: در سال آتی یک آزمون تعیین صلاحیت مطابق با مدرک تحصیلی، سابقه شغلی و تخصص این نیروها برگزار و مطابق قانون در خصوص نحوه به‌کارگیری این نیروها تصمیم‌گیری خواهد شد.

ادامه مطلب
وزن شیائومی 14 افشا شد؛ کمی سنگین‌تر از نسل قبل

دوست محمدی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید نیازمندی ها درمورد جذب نیروهای انسانی دستگاه متبوع خود را بر پایه تخصص و رشته تحصیلی احصا و اظهار کنند تا در صورتی که از محل اداراتی که مازاد نیرو دارند این افتمنابع انسانی تامین نشد بتوان از محل مجوزهای تازه این کمبودها مرتفع بشود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در قسمت فرد دیگر از سخنانش با اشاره به این که مطابق آمار رسمی متوسط رشد اقتصادی سرزمین ۳.۳ درصد در سال ۱۴۰۲ و رشد اقتصادی استان ایلام ۳.۶ درصد است.،او گفت:سطح خورسندی مردم از شرایط اقتصادی مطلوب نیست که برای تحلیل باید شاخص‌هایی چون کیفیت رشد اقتصادی، نرخ تورم، اشتغال پایدار و قوت خرید مردم به گفتن متغییر جریان در نظر گرفته بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
فناوری دیجیتال مناسبات اقتصادی را تحول داده است

دوستمحمدی افزود: بر پایه ریاضیات مدیریت نظام اداری افت سطح رضایت‌مندی‌ها نسبت به تحقق خدمات و ماموریت های استان بیشتر از آنکه بیانگر کم‌کاری و اهمال در شرح ماموریت های باشد نشان دهنده افزایش مقدار خواسته‌ها و مطالبات جامعه از مسئولان است.

وی اظهار داشت: به گفتن مثال گسترش شریان‌های ترابری اعم از افزایش ناوگان هواپیمایی، خواست راه آهن، آزادراه و بزرگراه، رشد صنایع و واحدهای تولیدی از جمله مطالبات تازه مردم استان که طبیعتاً با روال جاری نظام اداری و اهتمام همه جانبه لیکن عدم اصلاحات ملزوم در نظام کارگزاری همچون هوشمندسازی، تمرکز زدایی و بازچینش نیروی انسانی نتوانسته سطح رضایت مردم را ارتقاءدهد.

وی اقتصاد کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و مرز را چهار حوزه مهم اقتصادی عرصه ساز اشتغال آفرین پایدار در استان ایلام دانست و تصریح کرد: شاخص‌های رشد اقتصادی و تشکیل استان در حوزه کشاورزی منفی بوده در حالی که این حوزه مهم و تاثیرگذار پتانسیل زایش و گسترش‌ را دارد اما دچار بی ثباتی در کارکرد به علت مهاجرت منفی در حوزه مشاغل شده است.

ادامه مطلب
تاج با همتای عربستانی در مورد دیدار سپاهان و الاتحاد مذاکره کرده است

دوست محمدی اضافه کرد: پنج حوزه مرز مهران، نفت، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری قابلیت گسترش و رشد استان را دارد و این گسترش باید حساب شده و همراه با آینده نگری دراز زمان باشد.

وی با اشاره به نقش حوزه نفت و شرکت های وابسته در اقتصاد، در ادامه گفت: در حوزه صنایع نفتی بهتر این که به جای تشکیل صنایع تبدیلی آلاینده، بر روی استخراج و فروش آن تمرکز بشود و سپس تمهیدات و برنامه ریزی برای تحکیم دیگر حوزه ها با مقصد دستیابی به اقتصاد پایدار مد نظر باشد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دوست محمدی در رابطه مرز مهران هم او گفت: ۳۵ درصد مراودات ایران با عراق از طریق مرز مهران صورت می‌گیرد اما سهم قیمت و محصول نهایی افزوده استان از این فعالیت های تجاری کم است.

ادامه مطلب
بزرگترین کاروان ورزشی ایران وارد هانگژو چین شد

وی از اخذ مجوز برای تشکیل مجتمع های اداری برای پنج شهرستان تازه تاسیس استان خبر داد و این چنین از پایلوت شدن استان برای اجرای مطرح استخدامی شهید زین الدین ۲ بر پایه نیازسنجی های ادارات استان خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به سفر تازه مسئولان ارشد سازمان اداری و استخدامی سرزمین به استان، افزود: هماهنگی بین تشکیلات، به روز بودن بانک ها و رویکردهای مناسب، استان ایلام به گفتن پایلوت برنامه‌ریزی نیروی انسانی سرزمین انتخاب شده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها