خوش آمدید

قاتل فسا کیست؟

قاتل فسا کیست؟

به نقل از برنا؛ سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا، او گفت: در خرداد ماه سال جاری واژگونی تبدیل آتش سوزی یک دستگاه ماشین پراید در یکی از محورهای مواصلاتی به فوت راننده منجر و رخداد به پلیس گزارش شد.

او همین طور گفت: کارشناسان خبره تصادفات با وجود در صحنه، اظهار کردند که واژگونی ماشین مشکوک است که در استعلام از شماره پلاک ماشین، هویت راننده (مردی ۳۸ ساله) اشکار و محل سکونت وی شهرستان فسا اظهار شد.

آراوند فرمود: با دستور مرجع قضائی استان فارس، پرونده برای سیر مرحله های قانونی به شهرستان فسا تحویل و به علت گمان قتل به عمد با برنامه ریزی دقیق، برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی با گفتن این که ماموران پلیس تحقیقات اختصاصی خود را اغاز کردند،او گفت: با عمل های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس به همسر ۲۶ ساله متوفی که با وی اختلافاتی نیز داشت، شک کردند.

ادامه مطلب
دعوا بر سر نظرسنجی تلویزیون؛ مشکل از کجاست؟

آراوند با اشاره به ربط همسر متوفی با یک فرد دیگر ( مردی ۴۰ ساله ) افزود: با صدور دستور قضائی، هر ۲ نفر دستگیر و در تحقیقات تخصصی پلیس، به قتل راننده ماشین پراید با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی او گفت: در تحقیقات تکمیلی اشکار شد که فرد دوم این پرونده با هماهنگی همسر مقتول، ضمن به قتل رساندن متهم (خفه اش کردند)، جسد را در ماشین پراید مقتول گذاشتند و با تشکیل یک تصادف ساختگی (واژگونی ماشین پراید)، نقشه خود را عملی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا فرمود: متهمان بعد از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

ادامه مطلب
گیتاریست استقلالی به تراکتورسازی تبریز پیوست



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها