خوش آمدید

دو خبر از صداوسیما؛ شروع یک مسابقه زنده تلفنی و همکاری رادیو با یک جشنواره ملی

دو خبر از صداوسیما؛ اغاز یک مسابقه زنده تلفنی و همکاری رادیو با یک جشنواره ملی


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، تلویزیون برنامه زنده تلفنی را برای نسل تازه آماده کرده و رادیو ایران با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» را برگزار می‌کند؛ جزئیات این دو خبر را در ادامه ببینید:

«صد در صد»؛ نسل تازه مسابقات زنده تلفنی به زودی از شبکه دو

«صد در صد» گفتن نسل تازه مسابقات تلفنی برخط است که شرکت کنندگان از منزل خودشان در هر کجای ایران به طور تصویری در این مسابقه شرکت می‌کنند. مصطفی امامی از مجریان جوان صدا و سیما که با این مسابقه به شبکه دو می‌آید، میزبان شرکت کنندگان از شهرهای گوناگون است و با مطرح سوال‌ها و چالش‌های خانوادگی لحظات شوق انگیزی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

در مسابقه صد در صد مردم نقش زیاد پررنگی در همه تکه های مسابقه دارند و علاوه بر این که به جای استودیو از منزل یا محل کار خود در مسابقه شرکت می‌کنند، جواب سوال های این مسابقه از تعداد بسیاری از مردم پرسیده می‌بشود، و شرکت‌کنندگان بر خلاف دیگر مسابقات سوال و پاسخی که به جستوجو جواب صحیح و اطلاعات عمومی‌اند باید نظر مردم راجع به موضوعات گوناگون را گمان بزنند.

ادامه مطلب
مصرف خودسرانه این دارو علتمرگ می شود_تاشکن
آخرین مطالب

این مسابقه در هر تکه تا ۵۰ میلیون تومان به شرکت‌کنندگان هدیه می‌دهد.علاقمندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۰۲۱۱ در این مسابقه شرکت کنند. مسابقه «صد در صد» کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی طه حکیمی و اجرای مصطفی امامی که در ۱۰۰ تکه از شنبه ۱۴ بهمن، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌بشود.

نخستین جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» برگزار می‌بشود

رادیو ایران با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و شبکه شاد در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی نخستین جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» را برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
مرد کشتی روسیه، دعوا تروریستی را تراژدی وحشتناک در مسکو توصیف کرد_تاشکن

غلامحسین طالبی دبیر این جشنواره ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر فرمود: نخستین جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» با مقصد ترویج مضامین هنر انقلابی و دینی در بین نسل تازه و ارج نهادن به زحمات فعالان این حوزه در سطح ملی برگزار می بشود.

وی اهداف برگزاری این جشنواره را (هدایت فرهنگی نسل تازه با مضامین انقلابی و دینی در قالب دلنشین سرود، ترویج هنر انقلاب در بین نوجوانان و جوانان، 
ارتقا ذائقه شنیداری مخاطبان با شعر و سرود انقلابی و دینی و حمایترسانه ای از فعالان عرصه تشکیل سرود) در راستای تحقق سند تحول رسانه ملی بر شمرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دبیر نخستین جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» او گفت: محتوای سرودها می‌بایست در یکی از محورهای موضوعی زیر باشد و در زمان ارسال، محور مورد نظر انتخاب بشود.

ادامه مطلب
دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد_تاشکن

• هویت ملی
• انقلاب اسلامی
• دفاع مقدس و مقاومت
• نواهای آیینی 
• موضوعات اجتماعی و فرهنگی

طالبی پافشاری کرد: سرودها در سه مقطع دبستان، دبیرستان و آزاد، برسی و قضاوت می بشود و ملزوم است در زمان ارسال مقطع مورد نظر انتخاب بشود.  در هر مقطع و هر محور موضوعی به آثار برگزیده در قضاوت نهایی در قسمت های شعر، تنظیم موسیقی، خوانندگی و تاثییر برتر دو جایزه برای نفرات اول و دوم و در کل ۴۰ جایزه اعطاء می‌بشود. جایزه اختصاصی جشنواره به برترین تاثییر از بین همه قسمت‌ها تقدیم می‌بشود.

دبیر نخستین جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» متذکر شد: مهلت ارسال آثار تا آخر روز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ خواهد می بود و ملزوم است قبل از ارسال از طریق وب گاه نخستین جشنواره ملی سرود گلبانگ آزادی به آدرس kanoon.Irib.Ir  ثبت نام صورت پذیرد.

ادامه مطلب
همه برنامه های تحویل سال تلویزیون + جزئیات_تاشکن

فایل صوتی سرود می‌بایست با فرمت استاندارد  mp3(حداکثر ۵۰ مگابایت) ارسال بشود. 
فایل متنی شعر می‌بایست با فرمت  docx و فونت نازنین و اندازه ۱۲ ارسال بشود.
فایل عکس اجرای گروه سرود می بایست با فرمت (jpg)  و به طور افقی ارسال بشود.
 و فایل ویدئوی نماهنگ یا کلیپ تاثییر می بایست با فرمت mp4 (حداکثر ۱۰۰ مگابایت) ارسال بشود (این قسمت اختیاری است)

شایان ذکر است، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی» بعد از قضاوت در دو مرحله انتخاب آثار و قضاوت نهایی برگزار خواهد شد که در وبگاه جشنواره و از طریق رادیو ایران خبر رسانی خواهد شد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها