خوش آمدید

برگزاری کنگره قرآن و عترت با محوریت سلامت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برگزاری کنگره قرآن و عترت با محوریت سلامت – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، قاسم رضیعی، با اشاره به این که قرآن برای ترقی سبک زندگی مطالب علمی بسیاری دارد، او گفت: مخاطبین این کنگره بین المللی؛ اساتید گروه پزشکی، دانشجویان و کادر نظام سلامت است.

وی به برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت، اشاره کرد و افزود: این کنگره با همکاری وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم پزشکی به طور بین المللی با وجود شخصیت‌هایی از کشورهای انگلستان، هندوستان، آلمان، پاکستان، نیجریه، افغانستان، عراق، سوریه و.. برگزار خواهد شد.

رضیعی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از کنگره قرآن، عترت و سلامت که به طور بین المللی با محوریت سلامت نیز برگزار خواهد شد، در ادامه گفت: با دقت به مطالب علمی بسیاری که در قرآن در عرصه ترقی سبک زندگی و تغذیه وجود دارد، به واقع این کتاب آسمانی به همراه روایات از ائمه اطهار، سخن‌های بسیاری برای گفتن دارند، بر این مبنا شعار این کنگره با گفتن قرآن نسخه شفابخش نام‌گذاری شده است.

ادامه مطلب
زور استقلال به فولاد نرسید

وی با اشاره به دریافت ۳۳۰ مقاله، ۵۵ سخنرانی مهم و ۲۰ سخنرانی بین المللی در این کنگره در ادامه گفت: با دقت به برخی توهین‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم، این کنگره یکی از بهترین زمان‌ها برای تبیین علمی این کتاب مقدس آسمانی است.

رضیعی با تشریح محورهای یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت گفت: این محورها شامل سبک زندگی قرآنی، مفهوم شفا در قرآن، مفهوم عافیت، صحت و سلامت از منظر قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع)، قلب سلیم و نقش آن در راهبری سلامت معنوی، شرح صدر و سلامت روان، انسان سالم مطلوب خداوند، تغذیه سالم از منظر قرآن کریم، حجاب و عفاف و نقش آن در سلامت روان و سلامت خانواده و جامعه، چالش‌های فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مبانی قرآنی بیانیه قدم دوم انقلاب اسلامی است.

ادامه مطلب
۵ استان سرزمین بیمارستان خصوصی ندارند - تاشکن
آخرین مطالب

وی با اشاره به وجود قاریان بین المللی در این کنگره از برگزاری محفل قرآنی نیز در اغاز عبدالعظیم حسنی خبر داد و او گفت: بیشترین مخاطب این کنگره بین المللی اساتید گروه پزشکی، دانشجویان و کادر سلامت می باشند.

در ادامه، عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با ابراز خرسندی از میزبانی این دانشگاه به تشریح جلسات متعدد اجرایی برای برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت در این دانشگاه پرداخت.

این چنین، فاطمه رضوان مدنی قائم مقام اجرایی یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت گفت: کارهای اولیه این کنگره از ماه صفر سال قبل اغاز شد تا کارهای تحقیقاتی و دستاوردهای این حوزه در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ بهمن در قاب این کنگره بین المللی اراعه بشود.

ادامه مطلب
گالتیه روی نیمکت الدحیل قطر می‌نشیند

وی خاطرنشان کرد: تا بحال یک هزار و ۸۰ نفر در وب سایت بازآموزی این کنگره که دارای ۱۵ امتیاز است، ثبت نام کرده‌اند و ۵۰۰ نفر نیز در وب سایت کنگره ثبت نام کرده و ظرفیت برای پذیرفتن دو هزار نفر نیز وجود دارد. این چنین وجود اعضای هیئت علمی در این کنگره برای آنان امتیاز فرهنگی خواهد داشت و برای کارمندان وزارت بهداشت نیز امتیاز مورد نظر ثبت خواهد شد.

یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران به زمان ۳ روز از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«مهیار عیار» در شهرک غزالی به انتهای مسیر می رسد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها