خوش آمدید

فرانسه در پایان دادن به اعتراضات کشاورزان ناکام ماند

فرانسه در آخر دادن به اعتراضات کشاورزان ناکام ماند

به نقل از خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، رویترز در تازه ترین گزارش خود، به عدم پیروزی دولت فرانسه برای افت خشم کشاورزان معترض فرانسوی اشاره کرده است.

روز قبل، زیاد تر نقاط سرزمین فرانسه، به محل اعتراض کشاورزان فرانسوی علیه سیاست های محدودکننده این سرزمین تبدیل شده می بود و با وجود تلاش دولت فرانسه و لغو برنامه‌های افت تدریجی یارانه‌های گازوئیل برای مصارف کشاورزی اما اعتراضات ادامه اشکار کرد. 

  اتحادیه کشاورزان فرانسه در بیانیه‌ای خبرداد که معترضان تا رسیدن به حق خود، از اعتراض و مسدود سازی جاده ها دست نخواهند کشید.

 کشاورزان فرانسوی در روزهای تازه اعتراض خود را با کود پاشیدن روی ساختمان‌های عمومی و سوپرمارکت‌ها کود، ریختن یونجه و پارک تراکتورهای خود در جاده‌ها، بزرگراه‌ها و خالی کردن محتویات کامیون‌های حامل محصولات تازه از کشورهای همسایه اظهار کرده اند. 

ادامه مطلب
منچستریونایتد از وستهم ناکامی خورد

 اعتراضات فرانسه به جستوجو عمل شبیه در دیگر کشورهای اروپایی از جمله آلمان و لهستان، شش ماه پیش از انتخابات اروپا در جریان است. این انتخابات اهمیت بسیاری دارد و احزاب افراطی راست گرا با منفعت گیری از نارضایتی کشاورزان، در برخی مناطق از شرایط زیاد خوبی برخوردار می باشند.

انتهای مطلب/ 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها