خوش آمدید

ایکس می‌خواهد برای تعدیل محتوا، یک دفتر مرکزی جدید راه‌اندازی کند

ایکس می‌خواهد برای تعدیل محتوا، یک دفتر مرکزی تازه راه‌اندازی کند


بر پایه گزارش جدیدی که توسط بلومبرگ انتشار شده، ایکس در حال راه‌اندازی یک مرکز تعدیل محتوای تازه در شهر «آستین» است و تصمیم دارد ۱۰۰ کارمند را برای آن استخدام کند. این گروه روی محتواهای مربوط به سوءاستفاده جنسی از کودکان و اجرای دیگر قوانین مربوط به محتوا تمرکز خواهند کرد. «ایلان ماسک» از زمان تصاحب توییتر (ایکس جاری) به‌علت رویکردش نسبت به تعدیل محتوا با انتقادات بسیاری روبه رو شده است و اکنون به‌نظر می‌رسد که این تیم تازه قرار است برای رفع‌کردن این مشکلات کار خود را اغاز کند.

همانطور که بلومبرگ در گزارش خود اشاره می‌کند، این مطرح تنها چند روز قبل از جلسه دادرسی «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس معارفه شده است. یاکارینو در تاریخ ۳۱ ژانویه باید در کمیته قضایی سنا وجود اشکار کند و در رابطه با نحوه مدیریت محتواهای مربوط به استثمار جنسی از کودکان در ایکس سخن بگویید کند.

ادامه مطلب
آگهی‌های استخدام نیرو درحال اضافه‌شدن به شبکه اجتماعی ایکس هستند

تیم تازه تعدیل محتوا در ایکس

ایکس می‌خواهد برای تعدیل محتوا، یک دفتر مرکزی تازه راه‌اندازی کند ۱۴

در گزارش بلومبرگ این چنین حرف های‌شده که این تیم عمدتاً روی CSE (آموزش فراگیر جنسی) تمرکز خواهد کرد و این چنین اولین تیم مطمعن و ایمنی ایکس از زمان تصاحب آن توسط ایلان ماسک محسوب می‌بشود.

ایکس این چنین با انتشار کردن یک پست تازه در وبلاگ خود، درمورد رویکردش نسبت به مقابله با سوءاستفاده جنسی از کودکان سخن بگویید کرده است، هرچند در آن ذکرنشده که تیم تازه دقیقاً مسئول انجام چه کاری خواهند می بود و یا دفتر تازه چه وقتی اغاز به کار خواهد کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
در بیمارستان باهنر کرمان مصدوم بدحال نداریم - تاشکن

علاوه‌براین، «جو بناروک»، رئیس عملیات تجاری این شرکت به بلومبرگ اظهار کرده که این تیم به دیگر حوزه‌های تعدیل محتوا، همانند مقابله با نشر سخنان نفرت‌انگیز نیز پشتیبانی خواهند کرد. در آگهی شغلی که اخیراً توسط ایکس برای تعدیل محتوا انتشار شده است، این شرکت می‌گوید که آن‌ها مسائلی همانند «اسپم و کلاهبرداری» را بازدید می‌کنند و پشتیبانی‌های ملزوم را به مشتریان اراعه می‌کنند.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها