خوش آمدید

حضور ۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های اورژانس شهرهای مذهبی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ورود ۲۲۸ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس سرزمین – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، جعفر میعادفر او گفت: پیش بینی می‌بشود هر دو هفته نزدیک به ۳۰ دستگاه آمبولانس تازه در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع بشود. این آمبولانس‌ها ساخت سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شرکت تویوتا می باشند که از کیفیت زیاد بالایی برخوردار است و نسبت به دیگر آمبولانس‌ها، از نظر قیمت مناسب ترند.

وی با اشاره به هزینه‌های زیاد پایین نگهداری و تعمیرات آمبولانس‌های تازه، افزود: مصرف بنزین این آمبولانس‌ها زیاد پایین و استاندارد است. تجهیز این آمبولانس‌ها با تجهیزات تولیدات داخل از جمله برانکارد، ساکشن و کیف احیا انجام می‌بشود.

رئیس سازمان اورژانس سرزمین با گفتن این که مشکلی بابت واردات آمبولانس‌های تازه نداریم، او گفت: واردات آمبولانس از عوارض گمرکی معاف است یقیناً نیاز است ترخیص آنها با همکاری گمرک، تسریع بشود تا در اختیار دانشگاه‌ها و پایگاه‌های اورژانس سرزمین قرار گیرد.

ادامه مطلب
سلامت شهر_تاشکن

میعادفر این چنین از واردات نزدیک به ۵۰ دستگاه آمبولانس از محل پشتیبانی خیرین و این چنین سازمان‌های بین المللی به کشورمان خبر داد و او گفت: مسیر واردات آمبولانس با پشتیبانی خیرین سلامت، باز شده و اظهار آمادگی می‌کنیم که هر یک از خیرین بتوانند آمبولانس را تا گمرک بیاورد، ثبت خواست و ترخیص می‌کنیم و برای پایگاه اورژانسی که مورد نظر خیرین است، به کار می‌گیریم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها