خوش آمدید

نینتندو سوییچ 2

نینتندو سوییچ ۲ همین امسال معارفه می‌‌بشود + مشخصات احتمالی


مدست‌ها است ناظر گمانه‌زنی درمورد تاریخ معارفه نسل تازه کنسول موفق نینتندو سوییچ هستیم و اکنون شرکت تحقیقاتی Omdia مدعی شده است که نیتندو سوییچ ۲ در سال جاری میلادی معارفه می‌بشود. انگارً این کنسول دستی نمایشگر ۸ اینچی LCD خواهد داشت.

بر پایه گزارش بلومبرگ به نقل از Omdia، پنل LCD شارپ در کنسول بعدی نینتندو مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. منفعت گیری از نمایشگر LCD در این کنسول می‌تواند خبری ناامیدکننده برای طرفداران نینتندو سوییچ باشد، بااین‌حال باید به این نوشته اشاره کرد که به گمان زیادً با یک پنل بزرگ‌تر با رزولوشن بالاتر مواجه خواهیم شد. این ویژگی‌ها، توانایی بصری کنسول دستی بعدی نینتندو را بهبود می‌بخشند.

مشخصات احتمالی نینتندو سوییچ ۲

منفعت گیری از پنل LCD‌ برای کنسول بعدی نینتندو را می‌توان منطقی درنظر گرفت؛ چرا که این شرکت می‌خواهد هزینه‌ها را تا جای ممکن افت دهد. علاوه‌براین، نینتندو به گمان زیادً یک قرارداد مناسب با شارپ منعقد کرده است تا پنل‌ها را با قیمتی مناسب دریافت کند. این چنین فراهم پنل‌های ۸ اینچی OLED در تعداد بالا می‌تواند یک چالش بزرگ برای سازندگان و خود نینتندو باشد.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی می‌تواند بشریت را تا دو سال دیگر نابود کند

تا به امروز ناظر انتشار کردن گزارش‌هایی درمورد کنسول نینتندو سوییچ ۲ بوده‌ایم. برای مثال انتظار می‌رود این کنسول به نسخه شخصی‌سازی‌شده تراشه انویدیا Jetson Orin تجهیزبشود. این چیپ حداکثر ۱۲ هسته Cortex-A78 با پردازشگر گرافیکی Ampere خواهد داشت. این پردازشگر گرافیکی حداکثر به ۲۰۰۰ هسته کودا تجهیزمی‌بشود.

مطابق برخی گزارش‌ها، برخی گسترش‌دهندگان بازی در نمایشگاه Gamescom 2023، پشت درهای بسته با نینتندو سوییچ ۲ کار کرده‌اند. درصورتی‌که نینتندو به‌جستوجو معارفه کنسول جدیدش در سال جاری میلادی باشد، باید در ماه‌های آینده ناظر انتشار کردن گزارش‌ها و این چنین تصاویری از آن باشیم. یقیناً باید به این نوشته اشاره کرد که تا به امروز چندین منبع دیگر به اراعه نینتندو سوییچ ۲ در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده‌اند.

ادامه مطلب
تماشای اعترافات سرباز اسراییلی درمورد جنگ غزه در تلویزیون



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها