خوش آمدید

شکست بزرگ فولکس‌واگن در چین

ناکامی بزرگ فولکس‌واگن در چین

به نقل از خبرگزاری برنا، بر پایه داده‌های مرکز تحقیقات و فناوری خودروی چین، بی‌وای‌دی در سال قبل ۲.۴ میلیون ثبت‌نام بیمه خودروی داخلی تازه را افزایش داد که سهم بازار سراسر سرزمین را ۱۱ درصد به خود تعلق داد که ۳.۲ واحد درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

رشد زیاد سریع خودروساز چینی نشان‌دهنده پیشروی گسترده‌تر برندهای خودروسازی چینی در گسترش خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه و پیشرفته است که به شدت مقبولیت بین‌المللی را به دست می‌آورند.

بی‌وای‌دی در اغاز سال قبل فولکس‌واگن را به گفتن پرفروش‌ترین برند خودروی چین به‌صورت فصلی پشت سر گذاشته می بود، اما داده‌های بعدی مشخص می کند که اکنون حالت آن در کل سال است. فولکس‌واگن حداقل از سال ۲۰۰۸، پرفروش‌ترین برند چین می بود.

مطابق گزارش بلومبرگ، در بین پنج برند برتر دیگر، تویوتا موتور و هوندا موتور هر دو ناظر افت سهم بازار و حجم فروش خود بودند. تحول در رتبه‌بندی‌ها نوید خوبی برای بی‌وای‌دی و دیگر خودروسازان چینی است که در سال ۲۰۲۴ با رشد کلی فروش خودروهای برقی و هیبریدی در این سرزمین انتظار می‌رود با ۲۵ درصد افزایش به ۱۱ میلیون دستگاه برسد.

ادامه مطلب
مقصودلو گفتن سوم شطرنج پراگ را کسب کرد

بر پایه گزارش گلوبال دیتا، فروش جهانی بی‌وای‌دی به بیشتر از سه میلیون رسید و این شرکت را برای اولین‌بار در رده‌بندی ۱۰ رتبه برتر فروش جهانی ماشین قرار داد. فروش فقط خودروهای برقی آن در سه ماهه چهارم برای اولین بار پیشی گرفتن از تسلا به گفتن بزرگترین فروشنده در سطح جهان کافی می بود.

انتهای مطلب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها