خوش آمدید

مهدی قایدی در بین ۵ ستاره برتر جام ملت‌های آسیا قرار گرفت

مهدی قایدی در بین ۵ ستاره برتر جام ملت‌های آسیا قرار گرفت


خبرگزاری فرانسه در گزارشی به معارفه پنج ستاره‌ای پرداخت که در دور گروهی درخشان ظاهر شدند.

ایمن حسین (عراق)

عراق تا کنون در بین تیم‌های برجسته رقابت‌ها بوده است و تا حد بسیاری باید از حسین برای این کارکرد سپاس کرد. پنج گل در سه بازی، این بازیکن ۲۷ ساله را در صدر جدول گلزنان قرار داده است.

او هر دو گل را در پیروزی ۲ بر یک عراق روبه رو ژاپن به ثمر رساند و شیرهای بین‌النهرین با سه برد در صدر جدول قرار گرفتند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اغاز فرایند آزادسازی قیمت بنزین به‌صورت چراغ خاموش

مصعب البطاط (فلسطین)

کاپیتان فلسطینی در داخل و خارج از زمین الهام قسمت می بود. دفاع راست هجومی فلسطین با دو پاس گل و ۸ تشکیل موقعیت کارکرد مساعد داشته است. این بازیکن ۳۰ ساله در جریان برد ۳ بر صفر برابر هنگ کنگ که اولین برد تاریخ فلسطین در این رقابت‌ها می بود، نیز درخشید.

او در دستیابی به این شاهکار تاریخی او گفت که بازیکنان به تعهدی که به مردم فلسطین داده بودند عمل کردند.

اکرم عفیف (قطر)

این بازیکن نیز یکی از ستاره‌های قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بوده است. این بازیکن ۲۷ ساله دو گل به ثمر رساند تا پیروزی ۳ بر صفر تیمش روبه رو لبنان را تثبیت کرد و مجدد در دیدار برابر تاجیکستان نیز گلزنی کرد تا ۳ گله بشود.  

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
فیلم ظاهر _جشنواره فیلم فجر

عفیف در اغاز دوران حرفه‌ای خود در بلژیک و اسپانیا وجود داشت و حرف های می بود که اگر نظر مناسبی برسد، السد قطر را ترک می‌کند و به اروپا برمی‌گردد.

 مهدی قایدی (ایران)

قایدی، اعجوبه‌ای که پتانسیل‌هایش  به نظر همه شده می‌رسید، بعد از ایفای نقش کلیدی برای ایران در مرحله گروهی به مسیر خوب خودش بازگشته است. وینگر ۲۵ ساله به ایران پشتیبانی کرد تا با سه برد از سه بازی در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.

مهدی قایدی در جام ملت‌های آسیا دو بار گلزنی کرده است و هر دو گل تقریباً یک جور بوده است و توپ را به گوشه‌ی دروازه شلیک کرده است. به نظر می‌رسد ایران یکی از مدعیان مهم قهرمانی در قطر است و قایدی می‌تواند به آن‌ها پشتیبانی کند برای اولین‌بار از سال ۱۹۷۶ قهرمان جام ملت‌های آسیا شوند.

ادامه مطلب
هیچ گروه موسیقی مجوز برای جام ملت‌های آسیا از وزارت ورزش و ارشاد ندارد

لی کانگ این (کره جنوبی)

یورگن کلینزمن، لی را به مهره مهم تیمش تبدیل کرده است و هافبک تهاجمی پاری سن ژرمن مطمعن مربی خود را در جام ملت‌های آسیا برآورده کرده است.

این بازیکن ۲۲ ساله با دو گل در پیروزی ۳ بر یک کره جنوبی روبه رو بحرین و یک ضربه ایستگاهی درخشان روبه رو مالزی ستاره کره ای‌ها بوده است. تیم او در مرحله یک هشتم نهایی با عربستان سعودی مواجه خواهد شد.

کره با او برای اولین‌بار از سال ۱۹۶۰ می‌تواند به قهرمانی در این دوره برسد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها