خوش آمدید

«سریال باز» در کنداکتور «تماشا» / شب تا صبح سریال ببینید!

«سریال باز» در کنداکتور «تماشا» / شب تا صبح سریال ببینید!


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، محمدرضا غلامرضایی مدیر شبکه نمایش و تماشا، با اظهار تغییرات تازه در باکس‌های پخش شبکه تماشا او گفت: یکی از تغییرات اختصاصی جدول پخش شبکه تماشا، اضافه شدن باکس «سریال باز» است؛ در این باکس هر هفته بامداد روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح، تکه‌های متوالی از یک سریال را پخش می‌کنیم. 

غلامرضایی با گفتن این که در باکس سریال باز طبق معمولً مینی سریال‌های اختصاصی و دلنشین پخش می بشود، در ادامه گفت: برای اغاز باکس «سریال باز» از این هفته مجموعه ۱۰ قسمتی «ندای امید»، پخش خواهد شد که پنج تکه آن در پنجشنبه و پنج تکه آن در جمعه پخش می‌بشود.

وی خاطرنشان کرد: در باکس سریال باز، این امکان برای دوستداران خاص سریال‌های تلویزیونی تشکیل شده است که در ایام تعطیل از شب تا صبح تکه های متوالی از یک سریال را تماشا کنند.

ادامه مطلب
تکریم مودیان مالیاتی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم

مدیر شبکه نمایش و تماشا، از اضافه شدن باکس ساعت ۲۳ به کنداکتور شبکه تماشا خبر داد و او گفت: در ساعت ۲۳ هر شب مینی سریال‌هایی تازه در ژانر های گوناگون، علمی تخیلی، پلیسی، راز آلود، جنایی و غیره، قرار می‌گیرد که برای نخستین بار از صداوسیما پخش خواهد شد.

غلامرضایی پافشاری کرد: بینندگان شبکه تماشا هر شب ساعت ۲۳ یک تکه تازه از مجموعه های تازه شبکه را مشاهده می‌کنند و در باکس سریال‌های شرقی نیز این امکان وجوددارد که مجموعه‌های تازه پخش بشود، بعد امکان پذیر شبکه تماشا در یک روز چند سریال تازه و غیر تکراری را تقدیم مخاطبان خود کند.

ادامه مطلب
موقعیت‌هایمان را سوزاندیم

وی با اشاره به پخش سریال‌های شرقی در باکس ساعت ۱۹ شبکه تماشا، گفتن داشت: هر شب از ساعت ۱۹ به زمان ۲ ساعت، سریال‌های شرقی پخش خواهد شد که یا به طور دو تکه متوالی از یک مجموعه و یا پخش دو تکه از دو مجموعه متفاوت خواهد می بود. 

وی با پافشاری بر این که هر شب ساعت ۲۱، سریال‌های خانوادگی در کنداکتور شبکه تماشا قرار می‌گیرند، او گفت: در ساعت ۲۲ نیز سریال های بلند مهیج همانند مجموعه «فرار از زندان» یا «سرقت پول» که دارای چندین تکه است، پخش می‌بشود. 

مدیر شبکه نمایش و تماشا، در آخر با پافشاری مجدد بر پخش مینی سریال‌های تازه در باکس «سریال باز» درمورد مجموعه «ندای امید» که در این هفته پخش می‌بشود، او گفت: سریال «ندای امید» به کارگردانی آلفونسو مورنو در سال ۲۰۱۹ توسط سرزمین امریکا در ژانر درام خانوادگی ساخته شده است. این سریال درمورد‌ زندگی خواهران و برادران یتیم لیلیان و گریس است که از هم جدا خواهد شد، اما بعداً در بزرگسالی در اغاز دهه ۱۹۰۰ مجدد به هم می‌پیوندند و آن‌ها تصمیم می‌گیرند در دهکده قدیمی خود برای کودکان بی‌سرپرست یتیم خانه‌ای دائر می‌کنند که در این راه داستان‌های متغیری پیش می‌آید.

ادامه مطلب
این دستاورد مهم گسترش تراشه کوانتومی با 1 میلیون کیوبیت را ممکن می‌کند_تاشکن

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها