خوش آمدید

بازگشت ماسک به مکان‌های ورزشی/ احتمال انتقال بیماری‌های تنفسی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برگشت ماسک به مکان‌های ورزشی/ گمان انتقال بیماری‌های تنفسی – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، محسن فرهادی او گفت: با دقت به سردی هوا ملزوم است ورزشکاران و یا افرادی که به باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدنسازی، استخرها و مراکز تفریحی، آبی و حتی استادیوم برای تماشای فوتبال یا والیبال یا ورزش‌های تیمی دیگر می‌روال در فضاهای بسته مواظب بیماری‌های تنفسی باشند.

او گفت: اگر خودشان مبتلا به بیماری می باشند یا افراد ریسکی می باشند، یعنی سن‌شان بالا است یا بیماری عرصه‌ای دارند، کماکان پیشنهاد می‌بشود در فضاهای عمومی خصوصاً جاهایی که تراکم جمعیت وجود دارد، از ماسک منفعت گیری کنند.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت او گفت: مراعات بهداشت فردی در زمان غذا خوردن یا منفعت گیری از سرویس‌های بهداشتی الزامی است. شستن دست‌ها و اگر به هر حال آب در دسترس نبوده است یا امکان شستشو نبوده است، منفعت گیری از ضد عفونی کننده‌های دست که در زمان کرونا هم زیاد مرسوم شده می بود کماکان مورد منفعت گیری قرار گیرد.

ادامه مطلب
مخفی كردن آنلاين بودن در اينستاگرام

فرهادی یادآور شد: اجسامی که پر منفعت گیری می باشند، همانند دستگیره‌های درب و شیرهای آبی که در سرویس‌های بهداشتی منفعت گیری می‌بشود، ملزوم است حتماً قبل از منفعت گیری شستشو شوند یا از متولیان خواست کنیم که آنها را خوب نظافت کنند و گندزدایی به موقع را انجام بدهند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا، همکاری‌های خوبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی، ورزشی داشته‌ایم و با فدراسیون‌های گوناگون جلسات‌مان ادامه دارد و هماهنگی‌های ملزوم را انجام می‌دهیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خوردن قارچ سمی سپس از پُخت هم خطر دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت او گفت: همکاری‌های زیاد خوبی با افسران پزشک که به نوعی مورد تائید AFC (فدراسیون فوتبال آسیا) می باشند، داریم و نکات مرتبط با بهداشت محیط را به بازیکنان تیم ملی فوتبال که در قطر وجود دارند و تماشاگران اظهار می‌کنند.

فرهادی اصرار کرد: باز هم پیشنهاد می‌کنم در این فصل سال امکان سرایت بیماری‌های تنفسی وجود دارد و ورزشکاران و تماشاگران حتماً باید در مراکز و مکان‌های ورزشی پیشنهاد‌های بهداشتی را مراعات کنند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها