خوش آمدید

مشخصات دوربین‌های شیائومی 14 اولترا فاش شد

مشخصات دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا آشکار شد


شیائومی در حال آماده‌شدن برای اراعه گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا است. اکنون پیش از معارفه رسمی این دستگاه، برخی از مشخصات کلیدی دوربین‌های آن توسط یک منبع قابل‌مطمعن آشکار شده است.

مطابق اطلاعاتی که توسط ZionsAnvin  در ایکس به اشتراک گذاشته شده است، غول چینی برای گوشی پرچمدار خود از ماژول دوربین دایره‌ای منفعت گیری خواهد کرد. در ادامه حرف های‌شده که ماژول دستگاه شامل لنز کروی VARIO-SUMMILUX 1:1.63-2.5/12-120 (ASPH) می‌بشود و دوربین مهم یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 است که محدوده دیافراگم متغیر f/1.63-f/2.5 را اراعه می‌کند.

ماژول دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

او این چنین اشاره کرده که دوربین مهم دستگاه با یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۱۲۰ میلی متری نیز همراه خواهد شد. در این پست این چنین تصویری به اشتراک گذاشته شده که ماژول بزرگ دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا را مشخص می کند. در این عکس، چهار بریدگی برای سنسورهای دوربین و فلاش LED دستگاه وجود دارد.

ادامه مطلب
اولین تلفنهای دریافت‌کننده شیائومی HyperOS در بازار جهانی اشکار شد

علاوه بر این، پرچمدار آینده شیائومی امکان پذیر از قابلیت اتصال ماهواره نیز حمایتکند. در پلتفرم‌های صدور گواهینامه همانند EEC و BIS به این ویژگی اشاره شده است. اخیراً این چنین در گزارشی حرف های‌شده‌می بود که شیائومی ۱۴ اولترا امکان پذیر دارای دوربین زیر نمایشگر باشد.

انتظار می‌رود تا شیائومی ۱۴ ا‌ولترا همراه با سری پد ۷ شیائومی در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین-اردیبهشت) معارفه بشود. ماه قبل تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی ۱۴ اولترا آشکار شده می بود که طراحی این دستگاه را نشان می‌داد. در این تصاویر نیز ناظر ماژول سنسوری شبیهی نسبت به عکس این گزارش بودیم.

ادامه مطلب
حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود_تاشکن





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها