خوش آمدید

عراق برابر ویتنام با ۳ گل به برتری رسید

عراق برابر ویتنام با ۳ گل به برتری رسید



به نقل از

خبرگزاری موج


، سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه D امروز چهارشنبه از ساعت ۱۵ بین دو تیم ملی فوتبال ویتنام و عراق در ورزشگاه «جاسم بن حمد» با قضاوت «محمد بن نصرالدین» برگزار شد که این دیدار در آخر با نتیجه ۳ بر ۲ به سود عراق به آخر رسید.

علیرضا فغانی در این دیدار به گفتن داور چهارم وجود داشت.

ادامه مطلب
محمد حسین کنعانی‌زادگان بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد_تاشکن

تیم ملی عراق با کسب ۶ امتیاز از دو دیدار قبلی خود در صدر جدول قرار دارد و برای این که بتواند به گفتن تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند به حداقل یک تساوی در این بازی نیاز دارد. عراق در این مسابقه به تعداد بسیاری از بازیکنان مهم خود استراحت داده می بود.

تیم ویتنام هم تا کنون امتیازی کسب نکرده است اما در صورتی که بتواند در این دیدار پیروز بشود می‌تواند این شانس را داشته باشد که به گفتن یکی از ۴ تیم برتر در بین تیم‌های سوم گروه‌های ۶ گانه راهی مرحله یک هشتم نهایی بشود.

نیمه اول این دیدار در حالی اغاز شد که تیم ویتنام عطش بیشتری برای رسیدن به دروازه عراق از خود نشان داد و تلاش می‌کرد روی دروازه عراق خلق موقعیت کند.

ادامه مطلب
توقف کره‌ جنوبی با دو گل روبه رو اردن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در دقیقه ۱۷ بازیکنان ویتنام حرکت خود را از سمت چپ اغاز کردند و ارسال در عرض بازیکنان این تیم در محوطه جریمه عراق با دفع نادرست دفاع کننده عراقی، «زید تحسین» داخل دروازه شد اما بعد از بازدید در اتاق پشتیبانی داور ویدئویی این گل به علت آفساید مردود اظهار شد.

در دقیقه ۴۲ تیم ویتنام صاحب یک ضربه آزاد شد. «فن خانگ» پشت این ضربه قرار گرفت و با یک سانتر دقیقه به داخل محوطه جریمه «بوی هونگ» موفق شد دروازه عراق را باز کند.

در دقیقه ۴۵+۴ «کوانگ» بازیکن تیم ویتنام در درگیری با بازیکن عراق با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان «فیلیپ تروسیه» نیمه دوم را ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند.

ادامه مطلب
پخش چند فیلم ضدسیاست های آمریکا و با حال و هوای معلمان_تاشکن

 

برگشت عراق در نیمه دوم

با اغاز نیمه دوم، تیم عراق زیاد سریع و در دقیقه ۴۷ موفق شد دروازه ویتنام را با ضربه سر «سولاکا» باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه، تیم ۱۰ نفره ویتنام با تحول در تاکتیک بازی تلاش کرد با جمع شدن در خط دفاعی مانع از گلزنی بازیکنان عراق شوند اما این اتفاق نیفتاد و در دقیقه ۷۳ «علی جاسم» با یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه توپ را به «ایمن حسین» رساند و او هم با یک ضربه سر توپ را داخل دروازه ویتنام کرد تا نتیجه بازی ۲ بر یک بشود.

در دقیقه ۸۱ در حالی که بازیکنان عراق دعوا فرد دیگر را تدارک دیده بودند بازیکن این تیم در محوطه جریمه با خطای دفاع کننده ویتنام متوقف شد. داور ابتدا این صحنه را اشتباه نگرفت اما بعد از بازدید در اتاق پشتیبانی داور ویدئویی ضربه پنالتی اظهار شد. «ایمن حسین» پشت این ضربه قرار گرفت اما توپ را به تیر دروازه ویتنام زد.

ادامه مطلب
ایران اندونزی را گلباران کرد

در دقیقه ۹۰+۱ «انگوین گوانگ های» موفق شد برای ویتنام گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۹۰+۱۰ تیم عراق صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و «ایمن حسین» باز هم پشت توپ قرار گرفت و این بار موفق شد دروازه ویتنام را باز کند.

این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ عراق به آخر رسید. در آخر این دیدار «ایمن حسین» با ۵ گل گفتن آقای گلی این رقابت‌ها را تا اینجای کار از آن خود کرد.

تیم عراق با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به گفتن صدرنشین گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و ویتنام هم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه هم ژاپن با برتری ۳ بر یک برابر اندونزی ۶ امتیازی شد و به گفتن تیم دوم راهی مرحله حذفی شد. اندونزی هم با ۳ امتیاز در رده سوم ایستاد.

ادامه مطلب
مهدی قایدی در بین ۵ ستاره برتر جام ملت‌های آسیا قرار گرفت



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها