خوش آمدید

گوگل کروم با سه قابلیت جذاب هوش مصنوعی به‌روز می‌شود

گوگل کروم با سه قابلیت دلنشین هوش مصنوعی به‌روز می‌بشود


مرورگر وب کروم گوگل در آخرین نسخه خود از فناوری هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کند. بر پایه اظهار این شرکت، به‌زودی سه ویژگی تازه مبتنی بر هوش مصنوعی به کروم در سیستم‌های مک و ویندوز اضافه می‌بشود. این ویژگی‌ها شامل سازماندهی هوشمندانه تب‌ها، سفارشی‌سازی تم و دریافت پشتیبانی زمان نوشتن محتوا در وب ازجمله تهیه محتوای پست‌‌ها می‌بشود.

ویژگی دریافت پشتیبانی زمان نوشتن محتوا به کاربران اجازه می‌دهد برای تهیه پیش‌نویس محتواهایی همانند ایمیل‌ها از این دستیار پشتیبانی بگیرند. دستیار نگارش داخلی در کروم به کاربران نظر می‌‌دهد که چطور در صورت نیاز محتوایی تجاری بنویسند یا پاسخی ماسب و دوستانه سپس از دریافت دعوت‌نامه یک مهمانی ارسال کنند.

گوگل کروم با سه قابلیت دلنشین هوش مصنوعی به‌روز می‌بشود ۱۹

انتظار می‌رود نسخه آزمایشی این قابلیت ماه آینده در نسخه کروم در دسترس کاربران قرار گیرد تا آن‌ها بتوانند تنها با کلیک راست روی کادر متنی یا هر فیلدی در وب‌سایت‌ها، از گزینه «به من در نوشتن پشتیبانی کن» منفعت گیری کنند. کاربر در اغاز، ابتدا ملزوم است چند کلمه بنویسد و سپس هوش مصنوعی گوگل برای پشتیبانی داخل عمل می‌بشود.

ادامه مطلب
نوار جستجوی گوگل به قابلیت ساخت تصویر با هوش مصنوعی مجهز شد

قابلیت‌های تازه کروم با هوش مصنوعی

علاوه بر دستیار نوشتن، هوش مصنوعی می‌تواند برای سازماندهی تب‌ها و شخصی‌سازی مرورگر نیز منفعت گیری بشود. برخی کاربران زمان کارکردن، تب‌های بسیاری را باز نگه می‌دارند. ویژگی تازه هوش مصنوعی کروم به کاربران این امکان را می‌دهد تا آن‌ها در گروه‌های گوناگون سازماندهی کنند. با این حال، این شرکت توضیح می‌دهد که مدیریت تب‌ها می‌تواند به‌صورت دستی نیر انجام بشود. کاربران می‌توانند با Tab Organizer به‌طور خودکار تب‌ها را ساماندهی کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هوش مصنوعی گروک از این بعد خلاصه اخبار را در ایکس اراعه می‌کند_تاشکن
1706081032 569 گوگل کروم با سه قابلیت دلنشین هوش مصنوعی به‌روز می‌بشود
گوگل کروم با سه قابلیت دلنشین هوش مصنوعی به‌روز می‌بشود ۲۰

این ویژگی با کلیک راست روی یک تب و انتخاب «سازماندهی تب‌های شبیه» در دسترس خواهد می بود. کروم این چنین گفتن و ایموجی‌هایی را برای تب‌های گروهی که تشکیل می‌بشود، نظر می‌دهد تا پیداکردن آن‌ها را آسان‌تر کند. این ویژگی برای پشتیبانی به وقتی که کاربران در حال خرید آنلاین، تحقیق، برنامه‌ریزی سفر یا انجام کارهای فرد دیگر می باشند، زیاد سودمند است.

یکی دیگر از قابلیت‌های تازه مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تم‌های سفارشی را برای مرورگر کروم خود تشکیل کنند. این ویژگی به آنها امکان می‌دهد بعد از بازکردن «Customize Chrome» و کلیک کردن روی «Change theme»، تم‌ها را بر پایه نوشته، حالت، سبک بصری و رنگ و با انتخاب گزینه «Create with AI» تشکیل کنند.

در حالی که ویژگی تهیه پیش‌نویس تا انتشار کردن نسخه بعدی کروم در ماه آینده میلادی اراعه نمی‌بشود، گوگل می‌گوید که دیگر ویژگی‌ها همانند سازماندهی تب‌ها و تشکیل کننده تم هوش مصنوعی طی چند روز آینده در ایالات متحده در دسترس کاربران مک و ویندوز قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کیژان مقصودی سه مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را کسب کرد



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها