خوش آمدید

هزینه کرد ۱۰۰۰ میلیاردی بیمه سلامت برای مددجویان بهزیستی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

هزینه کرد ۱۰۰۰ میلیاردی بیمه سلامت برای مددجویان بهزیستی – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی رضایی، در خصوص این که چه خدماتی در بیمه سلامت شامل جامعه معلولان می‌بشود، او گفت: در بیمه سلامت علاوه بر خدمات در سطح بیمه پایه ۲ خدمت اختصاصی در ۲ سال تازه برای معلولان در نظر گرفته شده است. این خدمات اختصاصی شامل نشاندار شدن بیشتر از ۷۲۰ هزار نفر از توانخواهان سازمان بهزیستی بوده که طی تفاهم نامه با این سازمان منعقد شده می بود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: این افراد دارای نشان در ۵۹ کد خدمتی در حوزه توانبخشی علاوه بر مراکز دولتی در مراکز با مالکیت‌های غیر دولتی نیز از این خدمات منفعت مند شده و از پوشش بیمه‌ای ۷۰ درصدی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در بسته بیماران صعب العلاج و خاص همانند بیماران ام اس، اوتیسم، بال پروانه‌ای، صدمه نخاعی، بیماران دچار سرطان و ۵۱ بیمار ی دیگر پوشش بیمه‌ای برای بسته‌های توانبخشی برایشان در نظر گرفته شده است. این خدمات در قسمت‌های دولتی با پوشش ۱۰۰ درصدی و در قسمت‌هایی با مالکیت‌های غیر دولتی تا ۸۰ درصد این بسته‌ها با پوشش بیمه‌ای برقرار شده است. یقیناً نظر شده که جامعه معلولان برای دیگر نیازها از بیمه‌های مکمل منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
پسران استقلال به شما افتخار می کنیم!

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: بیمه سلامت به طور میانگین سالانه نزدیک به یک همت برای جامعه تحت پوشش بهزیستی هزینه می‌کند که نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان آن اختصاصی تنها برای توانبخشی است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها