خوش آمدید

فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم/ ازمصدومیت صادق محرمی ناراحتم

فوتبال زیاد خوبی بازی کردیم/ ازمصدومیت صادق محرمی ناراحتم


او همین طور گفت: کارشناسانی به من مطلب دادند که هم راهنمایی کردند و هم با مطلب هایشان قوت قلب دادند. برای من افتخار است که همکارانی به این خوبی دارم. دو مشاور هم داریم که ما را راهنمایی می کنند.

قلعه نویی در ادامه گفت: فوتبال زیاد خوبی بازی کردیم. از فردا باید به فکر بازی آینده باشیم و چند روز زمان داریم که برای مرحله سپس آماده شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در عکس العمل به این سوال که ترجیح شما این است که به کدام تیم در مرحله سپس برخورد کنید او گفت: تمرکز ما روی بازی بعدی است و باید ببینیم با چه تیمی بازی می کنیم. حریف مان که اشکار شد در موردش سخن بگویید می کنیم. فعلا می خواهیم تمرکز داشته باشیم.

وی با اصرار بر این که تیمش باید بهترین کارکرد را داشته باشد او گفت: اگر ما بتوانیم این ذهنیت را در بین بازیکنان جا بیندازیم اتفاق خوبی رخ خواهد داد. ما باید تلاش کنیم که در هر بازی بهترین کارکرد را داشته باشیم.

ادامه مطلب
باید روبه رو بازیکنان ایران باهوش باشیم/انتظارات هواداران قهرمانی است
آخرین مطالب

امیر قلعه نویی با گفتن این که تیم ملی در چند ماه تازه اسایش داشته است او گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که وجود داشت آقای تاج و همکارانشان در فدراسیون فوتبال و آقای هاشمی وزیر ورزش پشتیبانی کردند تا تیم ملی با اسایش خوبی کار او را ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایطی که تورنمنت هایی همانند جام ملت‌های آسیا دارد او گفت: ما از چند ماه قبل برنامه ریزی کرده بودیم که چطور بتوانیم بازیکنان را آماده وجود در جام ملت ها کنیم. فکر می کنم در این قسمت موفق بوده ایم. بقیه اش به کارکرد بازیکنان بستگی دارد که انصافا دارند همه تلاششان را می کنند که تیم ملی موفق باشد.

ادامه مطلب
پرسپولیس و یحیی گل محمدی همه کردند!_تاشکن

قلعه نویی در ادامه گفت: تا بحال سه بار در اجلاس آموزشی فیفا شرکت کرده ام که در سال ۲۰۰۷ اجلاسی را در هلسینکی شرکت کردم. مدرس آن کلاس سخن خوبی زد که شامل تشکیل موقعیت خودمان و اجازه موقعیت ندادن به حریف می بود. ما نقاط ضعفی هم داریم که باید برای مرحله های سپس به حداقل برسد چرا که صفر نمی بشود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها