خوش آمدید

سامسونگ اپ جدید Samsung Find را برای رقابت با Find My اپل معرفی کرد

سامسونگ اپ تازه Samsung Find را برای رقابت با Find My اپل معارفه کرد


سامسونگ با یک اپلیکیشن تازه به‌نام Samsung Find که به‌صورت پیش‌فکر در سری گلکسی S24 نصب شده است، به رقابت با اپلیکیشن Find My اپل می‌رود. این برنامه به کاربران اجازه خواهد داد تا موقعیت دستگاه‌های گلکسی خود ازجمله اسمارت‌تگ‌ها را به‌راحتی اشکار کنند.

اپلیکیشن Find My در محصولات اپل به‌راحتی به کاربران اجازه می‌دهد تا موقعیت دستگاه‌های خود را اشکار کنند. اکنون سامسونگ با اپ تازه Samsung Find می‌تواند امکانی شبیه را برای کاربران خود اراعه کند. این اپلیکیشن به‌صورت پیش‌فکر در پرچمداران تازه این شرکت اراعه شده است.

Samsung Find پاسخی به Find My اپل است

برنامه «سامسونگ فایند» نقشه‌ای از دستگاه‌های گلکسی شما را در شبکه SmartThings Find اراعه می‌کند. با پشتیبانی این برنامه این چنین می‌توانید دیگر دستگاه‌هایی را که اسمارت‌تگ این شرکت به آن‌ها متصل شده است، ردیابی کنید.

اپ Samsung Find سه زبانه دارد: Devices ،People و Items. زبانه People اجازه می‌دهد موقعیت خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. زبانه Devices ردیابی دستگاه‌های شما یا اعضای خانواده‌تان را ممکن می‌کند. زبانه Items هم به شما اجازه می‌دهد دستگاه‌های متصل به اسمارت‌تگ را اشکار کنید.

ادامه مطلب
ایرپاد 4 و ایرپاد مکس 2 به گمان زیادً اواخر سال 2024 از راه می‌رسند
آخرین مطالب
1706008188 479 سامسونگ اپ تازه Samsung Find را برای رقابت با Find.webp

رقیبی که سامسونگ برای Find My طراحی کرده است، قابلیت دلنشین فرد دیگر دارد که با فعال‌سازی آن می‌توانید از جاگذاشتن وسایل یا دستگاه‌های مهم خود آگاه شوید. به‌عبارت دیگر، اگر وسیله‌ای را به این قسمت اضافه کنید و برای مثالً در زمان ترک منزل آن‌ها را برنداشته باشید، با فاصله‌گرفتن از خانه، اپلیکیشن به شما نوتیفیکیشن می‌دهد تا فهمید شوید که وسایل خود را جا گذاشته‌اید.

اگرچه این اپلیکیشن با سری گلکسی S24 اراعه شده، اما در واقع بخشی از One UI 6.1 است. به همین خاطر، دستگاه‌هایی که این آپدیت را دریافت کنند، می‌توانند این برنامه را از گلکسی استور دانلود و نصب نمایند. دستگاه‌های جدیدی که با One UI 6.1 اراعه شوند نیز به‌صورت پیش‌فکر این اپلیکیشن را خواهند داشت.

ادامه مطلب
پخش روایت حسینیه معلی از دیدار مداحان با رهبر انقلاب از شبکه 3 + تیزر

سامسونگ پیش‌تر با ادغام QuickShare با Nearby Share راهکاری دلنشین برای رقابت با ایردراپ اپل در عرصه اشتراک‌گذاری فایل‌ها را اراعه کرده می بود.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها