خوش آمدید

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با حکم وزیر ورزش، منصوب شد

دولت موافق تشکیل شهرک مدال برای مدال‌آوران و قهرمانان است


وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان با اصرار براینکه رئیس جمهور با ساخت شهرک مدال برای مدال‌آوران و قهرمانان موافق است، او گفت: همه انها قدردان حمایتو نگاه اختصاصی مقام معظم رهبری به حوزه ورزش هستیم.

ادامه مطلب
مطرح آمایش و برنامه ملی نقشه راه گسترش ورزش است_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، او گفت: یک ماه بعد از دیدار مدال‌آوران و قهرمانان با مقام معظم رهبری، هدایایی که ایشان برای قهرمانان تهیه کرده بودند، در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت و در این مراسم به همت اداره کل ورزش و جوانان به آنها اهدا شد و در استان‌ها هم این مراسم شبیه برگزار می‌بشود.

او گفت: به سهم خودم و به نمایندگی از جامعه ورزش، به جهت عنایاتی که مقام معظم رهبری به مدال‌آوران و قهرمانان دارند، از ایشان سپاس و سپاس می‌کنم. امیدوارم قدردان زحمات ایشان باشیم.

هاشمی در ادامه درمورد این که با دقت به این توجهات، به نظر می‌رسد ورزشکاران با دلگرمی بیشتری به کارشان ادامه بدهند، اظهار کرد: در سه ماه قبل مقام معظم رهبری، قهرمانان را به وجود پذیرفتند. مراسم تشکر از مدال‌آوران با وجود رئیس جمهور برگزار شد و امروز هم ۲ نشست مفصل با رئیس‌جمهور داشتیم و جلسه شورای عالی ورزش با وجود همه اعضا برگزار شد. این نشان‌ می‌دهد همه تلاش و تلاش دولت بر این است که دقت اختصاصی‌ای به ورزش در همه ابعاد آن چه ورزش قهرمانی، چه ورزش همگانی و چه ورزش تربیتی داشته باشد. در جلسات امروز هم مصوبات خوبی داشتیم که اظهار خواهد شد.

ادامه مطلب
آرش میراحمدی با حضور طنازان تلویزیون و سینما بدرقه شد + عکس- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

وزیر ورزش و جوانان در جواب به سوالی درمورد دغدغه مسکن قهرمانان، تصریح کرد: مسکن یک نوشته اساسی است که مدام دغدغه قهرمانان بوده و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز بر حل این مشکل اصرار دارند. به فراخور ماموریت‌ای که داریم نظر ساخت شهرک مدال را نقل کردیم. مطرح این شهرک با همکاری وزارت راه و شهرسازی آماده شد و رئیس‌جمهور هم موافقت کلی‌ خود را خبرداد.

وی یادآور شد: این مطرح در کمیسیون‌های گوناگون دولت در حال بازدید است تا شرایطی را فراهم کنیم تا مدال‌آوران نقل‌مان از این ظرفیت منفعت گیری کنند. یقیناً این منوط به طی کردن سیر اداری است و آیین‌نامه آن درمورد این که چه افرادی مشمول مطرح خواهد شد و چه خدمات و تسهیلاتی قرار است در کنار مسکن به واجدین شرایط بدهیم نیز نوشته بشود.

ادامه مطلب
ملی پوشان بسکتبال ایران از سد قطر گذشتند




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها