خوش آمدید

توضیحات رئیس صداوسیما درباره تبلیغات نامزدهای انتخاباتی/ فضای پخش تیزرهای سینمایی بازتر می‌شود؟

توضیحات رئیس صداوسیما درمورد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی/ فضای پخش تیزرهای سینمایی بازتر می بشود؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چند روزی است سخن و حدیث‌ها درمورد تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در ۲۰۰ کانال نقل شده صداوسیما بالا گرفته و در کانال‌های مجازی و بعضاً برخی از رسانه‌ها آماری هم مبنی بر پول‌سازی شگفت و غریب تلویزیون به چشم می‌خورد. این چنین او گفت و گو مطالبه جدّی برخی از تهیه‌کنندگان و سینماگران و اعتراضِ مدیران سازمان سینمایی به آن دسته از فیلم‌هایی که تیزر تبلیغاتی‌شان سر از شبکه‌های ماهواره‌ای درمی‌آورد نوشته فرد دیگر است که جایِ آن کماکان در تلویزیون خالی است. 

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه اولین جشنواره آگهی‌های بازرگانی به چند سوال خبرنگاران جواب داد از جمله توضیح تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی مجلس، سوال خبرنگار تسنیم در خصوص تیزر فیلم‌های سینمایی و کنایه‌ای که «جناب‌خان» به رئیس صداوسیما در همین برنامه آگهی‌های بازرگانی داشت و چند نوشته دیگر؛ یقیناً در خصوص خبر پخش شده برگشت مهران مدیری با یک سریال به تلویزیون هم ترجیح داد سکوت کند. 

ادامه مطلب
دومین بیمار دریافت‌کننده قلب خوک به‌دلیل نارسایی قلبی درگذشت

رئیس صداوسیما در خصوص سؤالی درمورد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پافشاری کرد:  اولین توانایی منفعت گیری از ظرفیت صداوسیما برای تبلیغات انتخابات مجلس است به گفتن اولین توانایی ما باید این مسیر را باز کنیم برای دوره‌های بعدی انتخابات؛ ان‌شاءالله بدون چالش و بدون مشکل و با حداکثر تأثیرگذاری در مأموریتی که به مسئولیت صداوسیما است یعنی قراردادن فضا برای تبلیغات نمایندگان بتوانیم دوره‌های بعدی عمل کنیم.  اما در رابطه او گفت و گو تبلیغ و هزینه‌هایی که در مرحله اول و دوم اظهار شد؛ اولاً این یک مبنای قانونی دارد بر پایه همان چیزی که در قانون اصلاح شده انتخابات ابلاغ شده، آیین‌نامه آن نیز در دولت تصویب شده و این چنین در هیئت اجرایی مرکزی و ستاد انتخابات سرزمین همه اعداد و رقم های تصویب شد.

او گفت: ما برای پشتیبانی به شراکت زیاد تر و همصدایی با نامزدهای محترمی که امکان پذیر توانایی مالی کافی نداشته باشند ما خودمان داوطلب شدیم این پشتیبانی را بکنیم. یقیناً باید مجوز قانونی می‌گرفتیم. ما به هیئت اجرایی مرکزی نظر دادیم که این عدد را افت بدهیم؛ سپس از او گفت و گو و بازدید‌ در هیئت اجرایی مرکزی، با نظر صداوسیما موافقت شد. ما نظر فرد دیگر هم دادیم که خوشبختانه با آن هم موافق شد. نظر این می بود هر نامزدی که بتواند یک درصد آرای مأخوذه آن حوزه انتخابیه را کسب کند کل مبلغی که پرداخت کرده به او برگردانده بشود. این دو پیشنهادی که به هیئت اجرایی مرکزی دادیم و بحمدالله هر دو تصویب شد. مقصد ما این است بیشترین تأثیر و نقش را در انعکاس و نشان دادن تبلیغات نامزدهای محترم مجلس بتوانیم ایفا کنیم و به تبع حتماً روی شراکت تأثیر خواهد داشت. 

ادامه مطلب
ملی پوشان فوتبال ایران روبه رو هنگ کنگ و ازبکستان اشکار شدند_تاشکن
آخرین مطالب

به حرف های رئیس صداوسیما پخش آزمایشی برخی کانال‌های انتخاباتی اغاز شده است. 

جبلی در جواب به سوال خبرنگار تسنیم درمورد کنایه‌ جناب‌خان و جواب خودش در جشنواره آگهی‌های بازرگانی مبنی بر برگشت چهره‌ها، این مسئله را نقل کرد: من همیشه گفتم و باز پافشاری می‌کنم درِ صداوسیما به روی هنرمندان باز است. این سخن الان ما نیست و این سخن را از روز اول زدیم. در واقع رسانه ملی خانه هنرمندان است هر همکاری بخواهد به فرهنگ سرزمین پشتیبانی کند و در خدمت جامعه باشد ما در خدمت او هستیم. هیچ زمان این در را نبستیم. یقیناً کم‌لطفی‌هایی نسبت به رسانه‌ملی می‌بشود که احتمالا ملزوم نباشد ما دائماً در معرض جواب دادن و جواب گرفتن باشیم اما در یک تعبیر تکراری و کلی همیشه گفتیم درِ صداوسیما به روی هنرمندان باز است. 

ادامه مطلب
ملی‌پوشان ووشو ایران به مقام قهرمانی انتخابی جام جهانی رسیدند_تاشکن

رئیس صداوسیما درمورد یک خبر درمورد برگشت مهران مدیری با یک سریالی به تلویزیون ترجیح داد سکوت کند و به همین جمله بسنده کرد: من این خبر را ندیدم و نمی‌خواهم اظهارنظر کنم. 

جبلی در جواب به این سوال که آیا به واسطه تبلیغ سریال‌های نمایش‌خانگی و حتی شکسته شدن انحصار تبلیغ اکران‌های آنلاین در تلویزیون فضایِ پخش تیزرهای سینمایی هم در تلویزیون بازتر می‌بشود، او گفت: در رابطه سینما رسانه ملی همیشه از معارفه فیلم‌ها حمایتکرده و کماکان این رویه‌مان را ادامه می‌دهیم. قبلاً گفتم یک رویه اشکار از رسانه  ملی سال‌ها است وجود دارد یک شورای تیزر داریم که آن شورا بازدید می‌کنند محتوای فیلم و انطباق آن با معیارها و هنجارهای فرهنگی چیست و مطابق با آن امتیاز می‌گیرد و حاصل آن امتیاز پخش تیزرهای فرهنگی می‌بشود. 

به حرف های رئیس صداوسیما روال بازدید سریال‌های خانگی که قابلیت پخش از تلویزیون را داشته باشند متوقف نشده و بازدید‌ها ادامه دارد. در قسمت‌های خبری کماکان سریال‌های نمایش‌خانگی که از سازمان تنظیم و مقررات صوت و عکس فراگیر در فضای‌مجازی مجوز بگیرند معارفه خواهند شد و یقیناً قرار است به زودی یک برنامه تلویزیونی با مقصد نقد سریال‌های خانگی هم راه بیفتد. 

ادامه مطلب
اعضای زن گرمساری به بیماران حیات مجدد بخشید - تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها