خوش آمدید

اگر بخواهیم قهرمان شویم باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم

اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ناکامی دهیم




علی کفاشیان:

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ابراز داشت: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ناکامی دهیم و فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی می‌کنیم.

ادامه مطلب
نمایندگان تنیس ایران از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان بازماندند_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، علی کفاشیان در مراسم حاشیه برگزاری ضیافت سده المپیک که امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: مراسم زیاد خوب و یادآور المپین‌هایی است که اینجا جمع شده‌اند. با دقت به این که روز قبل نیز رئیس جمهور در وزارت ورزش وجود اشکار کردند، این نوشته جهت می‌بشود تا حال و هوای ورزش از رکوردی که دارد خارج بشود.

وی در برسی از کارکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ، اظهار کرد: اغاز خوبی می بود، فکر می‌کنم برای بازی بعدی بهتر شویم. یقیناً ژاپن و کره نیز که تیم‌های خوب آسیا می باشند در ابتدای جام ملت‌های آسیا کم شدن داشتند انشالله در مرحله حذفی خود را نشان دهیم، امیدوارم که در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم.

ادامه مطلب
امیدوارم یکی از بهترین‌ها برای باشگاه باشم_تاشکن

کفاشیان در جواب به این سوال که نظرش درمورد این که اگر در مرحله حذفی به برنده کره یا ژاپن بخوریم، یک مقدار شرایط سخت‌تر می‌بشود، چیست؟ خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ناکامی دهیم. فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم، همان طور که در یکی از مرحله های قبل ژاپن و کره را ناکامی دادیم. ژاپن یک بازی با عراق داشت و عراق توانست این تیم را ناکامی دهد. یقیناً عراق تیمی است که جلوی تیم ما همیشه خوب بازی می‌کند. یقین دارم این تیم را ناکامی می‌دهیم. هنگامی عراق توانست ژاپن را ناکامی دهد ما هم می‌توانیم این تیم را ناکامی بدهیم.

وی در آخر در جواب به این سوال که پیش بینی شما از این دوره از رقابت‌های جام حذفی چیست؟ او گفت: پیش بینی سخت است، باید بازی ها را ببینم تا بتوانم پیش‌بینی کنم.

ادامه مطلب
هیچ گروه موسیقی مجوز برای جام ملت‌های آسیا از وزارت ورزش و ارشاد ندارد




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها