خوش آمدید

عرضه هدست اپل ویژن پرو با لنزهای طبی زایس ظاهراً پیچیدگی‌های فنی دارد

اراعه هدست اپل ویژن پرو با لنزهای طبی زایس انگارً پیچیدگی‌های فنی دارد


اپل رسماً اظهار کرده که هدست ویژن پرو از ۱۳ بهمن‌ماه داخل بازار می‌بشود. کاربرانی که از ضعف بینایی رنج می‌برند، می‌توانند زمان خواست این محصول اختصاصی، لنز طبی زایس را نیز جداگانه خواست بدهند. اکنون حرف های می‌بشود اراعه هدست ویژن پرو با لنزهای طبی زایس پیچیدگی‌های فنی و فرایند همگام‌سازی بی همتا برای هر کاربر دارد.

یکی از دغدغه‌های افرادی که از ضعف بینایی رنج می‌برند، کارکردن با هدست‌های حقیقت مجازی است. اپل برای رفع‌کردن این مشکل تصمیم دارد اپل ویژن پرو را با لنزهای زایس موسوم به ZEISS Optical Inserts اراعه کند. این لنزها در دو مدل یکی نسخه Readers با قیمت ۹۹ دلار و فرد دیگر مدل Prescription با قیمت ۱۴۹ دلار اراعه خواهد شد. کاربران زمان خواست هدست باید سوال‌نامه‌ای را تکمیل کنند. سپس از تکمیل سوال‌نامه اشکار می‌بشود فرد نیاز به لنزهای طبی زایس دارد یا خیر. این چنین کاربرانی می‌توانند همراه هدست ویژن پرو، لنزهای طبی را مشابه با شرایط بینایی خود خواست بدهند.

ادامه مطلب
اگر زیاد نوشیدنی انرژی زا بخوریم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟

این لنزها به طور مغناطیسی به تکه داخلی چشمی هدست متصل می‌بشود. اکنون یکی از منبع های آگاه بازار می‌گوید که اتصال لنزهای طبی به هدست پیچیدگی‌های فنی دارد.

اراعه هدست اپل ویژن پرو با لنزهای طبی زایس انگارً پیچیدگی‌های فنی دارد ۱۴

آیا هدست ویژن پرو اپل واقعا با لنز اراعه خواهد شد؟

اپل با همکاری شرکت ZEISS، دستگاه تازه خود را با لنزهای طبی اراعه می‌کند تا کاربران بتوانند زمان خرید ویژن پرو در صورت نیاز لنزهای طبی هم خواست داده و محصولی کامل‌تر و کاربردی‌تر تهیه کنند. یکی از منبع های آگاه بازار با انتشار کردن پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر اسبق) و به‌اشتراک‌گذاشتن تصویری از لنزهای طبی زایس می‌گوید فرایند اتصال لنزهای طبی به هدست ویژن پرو چندان ساده نیست و نیاز به نوعی فرایند همگام‌سازی پیچیده دارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
قابلیت آموزش موسیقی و ریاضی به اپلیکیشن دولینگو اضافه می‌شود

این منبع آگاه با نام کاربری M1Astra در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید لنزهای اپتیکال زایس که همراه هدست برای کاربر ارسال می‌بشود دارای یک کد شخصی خواهند می بود. سپس از آنکه کاربر لنز را در هدست قرار داد و اتصال مغناطیسی برقرار شد، با این کد می‌توان عملیات همگام‌سازی را انجام داد.

به نظر می‌رسد کد مورد نظر یک کد App Clip است که یک عمل سیستمی را برای جفت‌کردن لنزهای ZEISS با اپل ویژن پرو تشکیل می‌کند. اکنون اشکار نیست که این فرایند جفت‌شدن دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد و چه چیزی را قبول می‌کند.

امکان پذیر در این فرایند نوعی کالیبراسیون چشمی اتفاق بیفتد. این منبع آگاه می‌گوید هر لنز ZEISS دارای یک شماره سریال اختصاصی است. اپل در رابطه لنزهای طبی ویژن پرو زیاد سختگیرانه عمل می‌کند. به گفتن مثال، این شرکت از مشتریان می‌خواهد نسخه چشم‌پزشک دارای پروانه طبابت در ایالات متحده را آپلود کنند.

ادامه مطلب
اپل از تحول بزرگ سیستم عامل iPadOS در اتحادیه اروپا خبر داد_تاشکن





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها