خوش آمدید

یک فوتبالیست به علت دوپینگ ۴ سال محروم شد

یک فوتبالیست به علت دوپینگ ۴ سال محروم شد




یک نفر از بازیکنان لیگ دسته اول فوتبال ایران برای زمان ۴ سال از فعالیت در همه حوزه های ورزشی محروم شد.

ادامه مطلب
این نوع انرژی دنیا را فرا می‌گیرد


به نقل از

خبرگزاری موج


، تیم کنترل دوپینگ ایران نادو در روز ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ در طول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال سرزمین، جام آزادگان در شهر تهران از این فوتبالیست نمونه گیری انجام داده می بود. آزمایشگاه کنترل دوپینگ کلن، مورد تایید وادا، وجود ماده ممنوعه “نوراندروسترون” (متابولیت ناندرولون) از دسته مواد ممنوعه گروه S۱ (استیروئیدهای آنابولیک) را در نمونه ادرار ورزشکار آقای ” محمدحسین حیدری” شناسایی و گزارش نمود. ابلاغیه تخلف از طریق ایمیل به ورزشکار، فیفا، وادا و فدراسیون ملی خبر رسانی شد. ورزشکار خواستار شرکت در جلسه دادرسی می بود و اعضای شورای صدور رای ایران نادو ضمن بازدید پرونده با در نظر گرفتن ادله، اسناد و شواهد وابسته با در نظر داشتن اصل مسئولیت مطلق که ورزشکار را مسئول نهایی تخلفات می شناسد، ضمن محرز دانستن اصل تخلف، دلایل ذکر شده و مستندات اراعه شده را برای افت زمان محرومیت کافی ندانستند، به استناد ماده ۱-۲-۱۰ از قوانین ملی مبارزه با دوپینگ در ایران دوره محرومیت ۴ سال را برای ورزشکار صادر نمودند.

ادامه مطلب
چهار دخترقمی در تیم ملی هاکی

رای صادر شده در شورای اولیه به خواست ورزشکار در شورای استیناف نیز مورد بازدید مجدد قرار گرفت. اعضای شورای استیناف رای صادر شده ابتدایی را تایید نمودند.

از این رو نامبرده از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۵ لغایت ۱۴۰۶/۲/۲۴ از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم می گردد. مطابق بند ۱-۱۲-۱۰ ورزشکار موظف است هزینه‌های تست دوپینگ شامل هزینه های نمونه گیری و آنالیز آزمایشگاهی را طی زمان ۱ ماه از ابلاغ رای، منطبق با مبلغ درج شده در متن حکم صادر شده جبران نماید. مطابق بند (۱-۱۴-۱۰) از مجموعه قوانین ایران ‌نادو ورزشکار از شرکت در کلیه مسابقات داخلی و خارجی و فعالیت‌های ورزشی رسمی در همه رشته‌های ورزشی محروم بوده در طول دوره محرومیت ۴ ساله ملزم به مراعات مفاد بند ۱۴-۱۰ از قوانین ملی مبارزه با دوپینگ ایران خواهد می بود.دوره محرومیت ۴ ساله ورزشکار قطعی است و بر پایه بند ۳-۱۴ از مقررات ملی در لیست نفرات محروم قابل دسترسی در وب سایت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران انتشار شد و از طریق مطبوعات نیز علنی می بشود.

ادامه مطلب
قهرمانی سبحان احمدی در لیگ الماس قطر_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها