خوش آمدید

ماجرای سرطانِ زهره حمیدی

ماجرای سرطانِ زهره حمیدی – تسنیم


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، زهره حمیدی جزو آن دسته از بازیگران با سابقه‌ای است که در سینما و تلویزیون تقریباً به اندازه مساوی فعالیت داشته است؛ از جمله سریال‌هایی که این بازیگر در آنها هنرنمایی کرده می‌توان به کارآگاه، بهشت گمشده، جدال با سرنوشت، ماجراهای خانواده تمدن، نرگس، غریبه‌ای در راه، گمگشته، بیابان عشق، نقش بر آب، بازدید یک پرونده، دوران سرکشی، تا صبح، همانند یک کابوس، شوق پرواز، موج و صخره، عملیات ۱۲۵، بزم آخر، نفس شیرین و لبه تیغ اشاره کرد.

او در فیلم‌هایی همچون من و شارمین، بعد کوچه‌های شمرون، شابان، بدون اجازه، ورود آقایان ممنوع، چتری برای دو نفر، بوی کافور عطر یاس، تکیه بر باد، عصیان، چشم شیطان و عشق گمشده نیز جلوی دوربین رفته است. با نگاهی به کارنامه هنری زهره حمیدی می‌توان دریافت که هنرپیشه پرتلاشی است که در کارهای بسیاری ایفای نقش کرده است.

ادامه مطلب
اسنپدراگون ایکس پلاس در راه است؛ خط‌ونشان تازه کوالکام برای اپل_تاشکن

زهره حمیدی این روزها به سرطان پانکراس مبتلا شده و با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیگر پیشکسوت در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم درمورد جزئیات بیماری‌اش او گفت: چند ماهی می بود که از دردی رنج می‌بردم که به پزشکان بسیاری مراجعه کردم که هرکدام آزمایش‌های خاصی را در معده و روده می‌انها گفتند انجام دهم اما هیچ‌کدام علتنشد تا این درد ساکت بشود. تا این که به پزشک عمومی مراجعه کردم و او سپس از بازدید آزمایش‌ها فهمید شد در سیاه‌رگ‌های مهم‌ بدنم یک توده سرطانی پانکراس در جایِ حساسی هم قرار گرفته است که نمی‌توان آن را جراحی کرد.

او گفت: پسرم از من خواست با نعیمه نظام‌دوست که برای دوستان بازیگر فرد دیگر هم کوششهایی کردند و پزشکان خوبی را می‌شناسند مشورت کنم. هنگامی با خانم نظام‌دوست تماس گرفتم زیاد غمگین شدند که چرا تا به حال به ایشان چیزی نگفتم و به شدت مرا به یک پزشک حاذق معارفه کردند و درمان رسماً اغاز شد. الان هم دوره اول شیمی‌درمانی را گذراندم و دردم ایستاده است و امیدوارم که بقیه مرحله های هم خوب پیش برود.

ادامه مطلب
تدارک رادیو? برای نوجوانان
آخرین مطالب

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به این که چرا بیماری خودش را در فضای‌مجازی اظهار کرده، او گفت: من خواستم با مردمی که دچار بیماری سرطان می باشند همدردی و تبادل نظر کنم. آنها به من و من به آنها پشتیبانی کنم. من ۳۰ سال است عاشق مردمم و دوست دارم تا زنده‌ام بتوانم خدمتی کنم. از طرفی خواستم دعای زیبای مردم را هم داشته باشم که می‌دانم برای مبارزه با این بیماری کار امد است. 

حمیدی خاطرنشان کرد: هیچ‌زمان نومید نشدم و خداوند در همه مرحله های زندگی‌ام که فراز و نشیب‌های تعداد بسیاری داشته به من پشتیبانی کرده و می‌دانم با امید به خدای متعال این مسیر هم طی می‌بشود. از طرفی مردم هم در کوچه و خیابان مرا می‌بینند به من می‌گویند ما با دیدن فیلم‌های شما روحیه گرفتیم با صدای شما اسایش می‌گیریم؛ این‌ها هم امیدواری‌ام را زیاد تر می‌کند. 

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: ابرنواختر باقی‌مانده ذات‌الکرسی

این بازیگر سینما و تلویزیون درمورد فعالیت‌ بازیگری‌اش این مسئله را نقل کرد: پزشکان حرف های‌اند فعلاً کار طویل نمی‌توانم انجام بدهم و باید ۶ ماه مرحله های درمانم خصوصاً شیمی‌درمانی‌ها طی بشود و سپس تصمیم می‌گیرند. یقیناً اگر قرار باشد یک روز برای وجود در برنامه‌ای شرکت کنم با ماسک و بقیه موارد پروتکل‌های درمانی حاضر شوم. 

او این چنین به این مسئله اشاره کرد: مدام دوست داشتم نقش‌هایی را توانایی کنم که زندگی قوی بانوان ایرانی را نشان دهد؛ بانوانی که با سختی‌های بزرگ و بسیاری بر سر راه‌شان، محکم و ایستاده حرکت می‌کنند. اگر شرایطی فراهم بشود دوست دارم این چنین نقش‌هایی را توانایی کنم و در کارنامه هنری‌ام به ثبت برسد. 

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
قیاس رشد حق الزحمه پزشک و دستمزد کارگر - تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها