خوش آمدید

لحظه‌ی شلیک تک تیرانداز اوکراینی به یک سرباز روس از فاصله1 کیلومتری

لحظه‌ی شلیک تک تیرانداز اوکراینی به یک سرباز روس از فاصله ۹۰۰ متری + ویدیو


ویدیویی از دوربین اسلحه‌ی یک تک تیرانداز اوکراینی نشان می دهد که او با منفعت گیری از سیگنال حرارتی در حال نشانه گیری دشمن است و مقصد خود را با پیروزی از فاصله ۹۰۰ متری از بین می برد. در این ویدیو، سرباز اوکراینی در حال جستجو برای مقصد است که سیگنال های حرارتی را از آن سوی خط دشمن دریافت می کند. تک تیرانداز اوکراینی با منفعت گیری از نشانه گیر دوربین، مقصد را انتخاب کرده و ماشه را می کشد و با دقت سرباز روس را از فاصله تقریبا یک کیلومتری مورد مقصد قرار می دهد.

نیروهای مسلح اوکراین در بیانیه ای انها گفتند: «فاصله ۹۰۰ متر است، مهاجم را حذف کردیم.»

این اتفاق بعد از آن رقم خورد که یک تک تیرانداز دیگر اوکراینی بعد از کشتن یک سرباز روس از فاصله ۳.۷ کیلومتری، رکورد جدیدی برای شلیک مؤثر از دورترین فاصله به دست آورد. این شلیک با منفعت گیری از اسلحه‌ی ضد تجهیزات و غول پیکر ۱.۸ متری اوکراینی به نام Horizon’s Lord انجام شد.

با وجود این که محدودیت های سختگیرانه ای در رابطه طول و وزن اسلحه در جنگ وجود دارد، حرف های می بشود این اسلحه به راحتی قابل حمل و انتقال به داخل و خارج از میدان نبرد است.

ادامه مطلب
بیوگرافی حسین پیرنیا، زندگینامه پدر دانش اقتصاد ایران_تاشکن
آخرین مطالب

اما سربازان ولادیمیر پوتین هم چنان شهرهای سراسر اوکراین را در ادامه دعوا خود به این سرزمین بمباران کرده اند. چند روز پیش ۱۷ نفر در دعوا موشکی روسیه به خارکیف با موشک های اس-۳۰۰ زخمی شدند.

لحظه‌ی شلیک تک تیرانداز اوکراینی به یک سرباز روس از فاصله1 کیلومتری

چندین ساختمان مسکونی در این دعوا که هیچ مقصد نظامی را مورد اصابت قرار نداد، ویران شد که نگرانی در رابطه تلفات غیرنظامیان را افزایش داد. مقامات خارکیف پیشنهاد کردند چندین روستا در نزدیکی خط مقدم به علت تشدید حملات روسیه در منطقه شمال شرقی اوکراین تخلیه شوند.

ادامه مطلب
این گیاه می‌تواند در شرایط سخت مریخ زنده بماند_تاشکن

در حالی که جنگ داخل روز ۶۹۴ خود شده است، نیروهای اوکراینی نیز با همه قوت در برابر نیروهای پوتین مقابله به همانند کرده‌اند. چند روز پیش، روسیه بعد از دعوا موجی از پهپادهای کامیکازه به یکی از با اهمیت ترین پایگاه های هوایی پوتین، حالت اضطراری خبرداد.

لحظه‌ی شلیک تک تیرانداز اوکراینی به یک سرباز روس از فاصله1 کیلومتری

حداقل ۱۶ انفجار در شهر مرزی روسیه در ورونژ در طول شب به وقوع پیوست که حرف های می بشود سامانه های دفاع هوایی آنها را منهدم کرده اند. شهردار ورونژ، وادیم کستنین، او گفت: «مردم منطقه را تخلیه کرده اند و یک مدرسه برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است. از همه می خواهیم که به قطعات و باقیمانده پهپادها دست نزنند و نزدیک آنها نشوند. ما خسارات را تعمیر می کنیم و به مردم اجازه خواهیم داد هرچه سریعتر به خانه هایشان بازگردند.»

1705898248 940 لحظه‌ی شلیک تک تیرانداز اوکراینی به یک سرباز روس از.webp

در روز دوشنبه، یکی از پهپادهای اوکراین موفق شد یکی از تانک های چند میلیون دلاری پوتین را در میدان نبرد آودیوکا نابود کند. ویدیوهایی نشان دادند که چطور پهپاد موفق شد بر روی تانک پر شدت T-80BVM نشانه رفته و مستقیم به آن برخورد نماید. این برخورد پیروزی آمیز فقط مقداری بعد از سقوط دو فروند از با اهمیت ترین هواپیماهای ولادیمیر پوتین به قیمت ۳۶۸ میلیون دلار اتفاق افتاد.

ادامه مطلب
بیرانوند عذرخواهی رسمی نکرد، پرسپولیس تمایلی به برگشت ندارد_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

لحظه‌ی شلیک تک تیرانداز اوکراینی به یک سرباز روس از فاصله1 کیلومتری

یکی از هواپیماهای جاسوسی ۳۳۰ میلیون دلاری پوتین ناپدید شد، در حالی که یک جت بمب افکن ۳۸ میلیون دلاری بعد از آنکه نیروهای اوکراینی آن را از آسمان دریای آزوف ساقط کردند، دچار آتش سوزی شد.

کانال تلگرامی روسیه به نام اطلاعات نظامی ادعا کرد این معجزه سلاح تازه و زیاد مؤثری است که توسط ناتو به اوکراین داده شده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها