خوش آمدید

میزان ذخیره بنزین در کارت سوخت

سهمیه بنزین آزاد ماهانه از ۱۵۰ به ۱۰۰ لیتر افت اشکار کرد


بر پایه گزارش خبرگزاری‌های تسنیم و ایسنا به نقل از وزارت نفت، مقدار ذخیره بنزین در کارت سوخت و این چنین سهمیه سوخت آزاد خودروها افت یافته‌اند. انگارً سهمیه ماهانه بنزین آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر و حداکثر مقدار ذخیره بنزین در کارت سوخت به ۳۶۰ لیتر افت اشکار کرده است.

زمان‌زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت به شش ماه افت یافت

علاوه بر افت سهمیه، مقدار ذخیره کارت سوخت خودروها نیز افت یافته است. پیش‌ازاین سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت خودروها معادل ۹ ماه سهمیه ۱۵۰۰ تومانی می بود که حداکثر ۵۴۰ لیتر را شامل می‌شد. این سهمیه اکنون به شش ماه، معادل ۳۶۰ لیتر افت اشکار کرده است.

این چنین بخوانید:‌ مقدار ذخیره بنزین در کارت سوخت چه مقدار است و برای چه زمان باقی می‌ماند؟

ادامه مطلب
شهادت کودک فلسطینی بر تاثییر گرسنگی

این چنین کاربران گزارش داده‌اند که سهمیه مازاد آن‌ها که از ماه‌های قبل در کارت سوخت باقی مانده می بود، از بین رفته است. به عبارتی، اگر کارت سوخت افراد تا ماه قبل ۴۰۰ یا ۵۰۰ لیتر ذخیره سهمیه سوخت داشت، این مقدار اکنون به ۳۶۰ لیتر افت یافته است. این چنین تا وقتی که مقدار موجودی بنزین در کارت سوخت از ۳۶۰ لیتر کمتر نشود، سهمیه جدیدی به آن کارت تعلق نخواهد گرفت.

سهمیه بنزین آزاد ماهانه از ۱۵۰ به ۱۰۰ لیتر افت اشکار کرد ۱۴

وزارت نفت عمل های خود را در راستای افت و جلوگیری از او گفت و گو قاچاق و کنترل سهمیه آزاد که در استانهای جنوب شرقی ترویج دارد، اظهار کرده است. بااین‌حال، افت سهمیه آزاد سوخت برای اکثر کاربران، نارضایتی به‌همراه خواهد داشت. این قضیه اکنون نمود متغیری نسبت به قبل دارد. دولت از ابتدای سال ۱۴۰۲ عمل به جمع‌آوری کارت سوخت مازاد از جایگاه‌های سوخت کرده است و هر جایگاه سوخت اکنون حداقل یک یا دو کارت سوخت دارد؛ به این علت مالکان خودروها بعد از پایان بنزین سهمیه‌ای و آزاد حاضر در کارت خود‌ ناچار به سوخت‌گیری با کارت جایگاه می باشند و باید زمان قابل‌توجهی را برای هر سوخت‌گیری صرف کنند.

ادامه مطلب
مود ترکر چیست؟ چطور به سلامت روان کمک می‌کند؟



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها