خوش آمدید

برگزاری جشن فرشته ها با حضور ۵۰۰۰ دانش آموز در تبریز

برگزاری جشن فرشته ها با وجود ۵۰۰۰ دانش آموز در تبریز

به نقل از خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم او گفت: شما امروز به یکی از حساس ترین و باشکوه‌ترین نقطه‌های زندگیتان رسیدید و عالم جدیدی به رویتان گشوده شده است.

 

آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم ، اظهار کرد: امروز همزمان با سالروز میلاد جوانترین امام شیعیان، حضرت امام جواد (ع) جشن تکلیف شما هم برگزار می‌بشود و امروز جشن عبادت و تکلیف شما دختران گرامی با این روز مبارک همزمان شده است.

او همین طور گفت: این روز را به همه شماها و همه مادران و پدران گرامی تبریک عرض می‌کنم و خوشحالم که من هم توانسته‌ام در این جشن شیرین و زیبای عبادت شما شرکت کنم.

وی او گفت: امروز شما دختران گرامی از عالم کودکی خارج شده و جزو بزرگترها محسوب می‌شوید و نماز بر شما واجب شده و باید نماز بخوانید و با عبادت با خدای خود سخن بزنید؛ اینک هم دوران شیرینی عمر خود را قدر بدانید و هم پدران و مادرانتان را.

ادامه مطلب
واکاوی ابعاد اشکار و نهان شیوع بیماری‌های تنفسی در چین - تاشکن
آخرین مطالب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  فرمود: شما شکوفه‌های زیبای باغ عبادت و نوشکفته‌های گل‌های باغ آرزو هستید و این چادرهای سفید با گل‌های کوچک که به سر کرده‌اید شما را زیباتر کرده است.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و گسترش شراکتهای مردمی نیز او گفت: فضای انس با نماز و قرآن را در مدارس تحکیم شده است.

احمد محمودزاده، در جشن فرشته‌ها در مصلی اعظم تبریز با گفتن این که انس با قرآن و اقامه نماز باید از همین سن تکلیف با همکاری اولیا و مربیان و معلمان در جزو برنامه‌ها قرار داده بشود، او گفت: خوشبختانه در سایه توجهات جدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، ناظر تحکیم این فضا در مدارس هستیم.

ادامه مطلب
۴ فینالیست‌ جام حذفی اشکار شدند/ سپاهان امیدوار به بردن جام_تاشکن

 

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب به دانش‌آموزان، اظهار کرد:  شما دانش‌آموزان می‌توانید با تحصیل به جریان پرشتاب علم و فناوری پشتیبانی کرده و باید در کنار تحصیل به تهذیب، یعنی سلامت معنوی و فکری نیز دقت کنید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید پیشنهاد‌های رهبری را سرلوحه قرار داده و با تغذیه فکری سالم و خوب به این  پیشنهاد‌ها جامه عمل بپوشانند.

 

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و گسترش شراکتهای مردمی و معاون وزیر آموزش و پرورش در آخر با سپاس از عوامل برگزاری جشن ۵۰۰۰ نفری فرشته‌ها در تبریز، فرمود: برگزاری این جشن، کار زیاد خوبی می بود و از همه عوامل، مدیران نواحی و علما جهت برگزاری این جشن بزرگ و باشکوه، سپاس می‌کنیم.

ادامه مطلب
وجود داوران ایرانی در تورنمنت کافا_تاشکن

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

 

جشن تکلیف، عرصه‌ای برای تشکیل انگیزه معنوی و تحکیم باورهای دینی است

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مسعود سعادتی در حاشیه جشن فرشته‌ها که دوم بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان را راهکاری خلاقانه و عرصه‌ای برای آشنایی دانش‌آموزان با تکالیف شرعی، دانست‌.

 

وی وجود نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مسئولان وزارتی در این برنامه را نشان از اهمیت جشن تکلیف دانست و او گفت: جشن بندگی دانش‌آموزی یکی از بهترین و برترین برنامه‌‌های تربیتی و فرهنگی به شمار می‌آید‌.

 

سعادتی خطاب به دانش‌آموزان نومکلف، اظهار کرد: جشن تکلیف، بهترین زمان برای نزدیک شدن به معبود و آشنایی با تکالیف شرعی به گفتن یک مسلمان و تدبیر در قرآن است.

ادامه مطلب
دانشجو:بیش از ۴۰۰ هکتار اراضی برای تولید مسکن به ۳ شهر افزوده می‌شود

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه برنامه جشن تکلیف پنج هزار نفری با وجود دانش‌آموزان دختر نواحی پنج گانه تبریز، از همه عوامل دخیل در اجرای بی‌نقص این برنامه، سپاس کرد.

انتهای مطلب

 

 

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها