خوش آمدید

مهلت ارسال آثار جشنواره پژواک تمدید شد

مهلت ارسال آثار جشنواره پژواک تمدید شد


به نقل از ، در نشست داوران جشنواره پژواک رادیو که با وجود هیات انتخاب آثار و داوران قسمت‌های مهم، اختصاصی، مستندها و برنامه‌های مستمر و قسمت مردمی برگزار شد، غلامرضا بحیرایی رئیس کمیته قضاوت با گفتن این که قضاوت آثار از ۲۰ بهمن اغاز می‌بشود، پافشاری کرد که قضاوت اولیه آثار پژواک تا ۲۵ اسفند ادامه دارد و مهلت ارسال آثار هم تا بهمن‌ماه تمدید شد.

حمیدرضا افتخاری، دبیر جشنواره پژواک رادیو خطاب با گفتن این که در قسمت مهم هفت جایزه با نوشته مقاومت، پیشرفت، سلامت، سبک زندگی و بنیان خانواده، اندوخته اجتماعی، پاسداشت زبان فارسی و جهاد تبیین قرار داده شده، او گفت: در او گفت و گو مقاومت و سبک زندگی دو جایزه اختصاصی داریم که به موضوعات «غزه» و «فرزند آوری» تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: جایزه اختصاصی‌ای هم به شعار سال تعلق دارد که تاثییر باید در قالب گزارشی باشد. یقیناً آثار در او گفت و گو شراکت اجتماعی با رویکرد انتخاباتی چند نمره زیاد تر به آن امتیاز تعلق می‌گیرد. در او گفت و گو «افول غرب» باید مستند داستانی، «پهلوی» بازسازی «زن ایرانی» چهره‌نگاری باشد.

ادامه مطلب
برای سلامتی قلب شما، حتی خوابیدن بهتر از نشستن است

افتخاری به تشکیل محتوای مردمی اشاره کرد و او گفت: در این قسمت قرار نیست زیاد سخت‌گیری کنیم.

دبیر جشنواره پژواک تصریح کرد: در همه آثار بایستی نوشته امیدآفرینی دیده بشود. مستندهایی که سیاه‌نمایی باشد، پذیرفته نخواهند شد.

وی پژوهش محوری، ژرف اندیشی، اصالت محتوای تاثییر، کارایی، واگویه خلاق و انتقال مطلب در فرامتن را از ملاک‌های قضاوت دانست و تصریح کرد: به فرم‌های تازه برنامه‌سازی باید دقت کرد.

افتخاری خطاب به داوران گفت: با رجوع به فراخوان جشنواره بازدید کنید که آیا این آثار در دسته‌بندی مورد نظر ارسال شده است یا خیر؟ این چنین در نوشته قضاوت ببینید عرف چطور است؟ آیا این آثار شرط ملزوم را دارد یا خیر؟ در قسمت اختصاصی هم ساختار و نوشته بازدید می‌بشود.

ادامه مطلب
چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت_تاشکن

غلامرضا بحیرایی، رئیس کمیته داوران جشنواره هم او گفت: داوران نظرات شان را در خصوص برنامه‌ها یادداشت کنند، چون جشنواره پژواک قرار است با دقت آثار را مورد قضاوت قرار دهد و با لیاقت‌ترین افراد انتخاب شوند.

وی با گفتن این که جشنواره پژواک تا ۱۵ بهمن تمدید شد، در ادامه گفت: سپس از آن غربال اولیه صورت می‌گیرد. مرحله اول قضاوت‌ها از ۲۰ بهمن اغاز شده و تا ۲۵اسفند کار به سرانجام می‌رسد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در این نشست فربد بنایی مسئول کمیته محتوا و هیات انتخاب آثار وجود داشتند. اسامی داوران در قسمت های گوناگون جشنواره پژواک به این ترتیب است:

داوران اولیه قسمت مهم: صادق قضاوت‌فر، مهدی زریباف، مسعود محمود خواه، مهدی ساعی و زهرا یساقی داوران قسمت اختصاصی: تراب وقتی، کامبیز نقاش، سامان پارسا، سیما غفاری و کاظم داداشی داوران قسمت مستندهای مستمر: یدالله گودرزی، مهدی شاه رضایی، مهتاب رستمی و آرمان ستودهداوران قسمت برنامه‌های مستمر: پروانه طهماسبی، مجید حسینی، شهریار کرمی، انسیه سمیع پور و حسین خلیل‌نژاد، داوران قسمت مردمی: علیرضا مبینی، ناصر عابدینی، سیدمحمد موسوی جزایری، امین رهبر و مهدی رستمی.

ادامه مطلب
۶ مدال ایرانی بانوان در آخر روز سوم‌ دوومیدانی غرب آسیا کسب شد_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها