خوش آمدید

توضیح صدا و سیما درباره تعمیرات یکی از بناهای این سازمان/انتقال و تجمیع دلیلی بر پایان فعالیت باشگاه خبرنگاران نیست

صداوسیما برای فیلمنامه فراخوان داد/ توضیحات مدیرکل دفتر فیلمنامه


به نقل از ، دفتر فیلمنامه صداوسیما از همه نویسندگان و تهیه‌کنندگان برای ارسال ایده، مطرح و فیلمنامه دعوت به همکاری کرد. فیلمنامه‌های دست کم ۶ قسمتی با نوشته مشابه با شب‌های قدر و اغاز سال نو در برتری است.

این فراخوان در حالی اظهار می‌بشود که تعداد بسیاری از کارشناسان، مشکلات حال حاضر پروژه‌های تلویزیونی را در حوزه متن و فیلمنامه گفتن کرده‌اند.

حسین اسدی‌زاده مدیرکل دفتر فیلمنامه صداوسیما درمورد فیلمنامه‌هایی که ارسال می‌بشود در او گفت‌وگویی با شبکه خبر این توضیح را داد: همه مطرح‌هایی که می‌رسد خودمان را نسبت به آن ایده‌ها و مطرح‌ها مکلف و موظف می‌دانیم  بازدید و به لحظه جواب داده شوند. مطرح‌هایی که از استان‌ها هم به دست ما می‌رسد به همین صورت ثبت می‌بشود. تقاضای‌مان این است همه دوستان نویسنده به ما پشتیبانی کنند تا متن‌های نمایشی درجه یک تبدیل به تاثییر نمایشی تلویزیونی بشود.

ادامه مطلب
سه شب دلنشین در انتظار «میدون خراسون» صابر خراسانی_تاشکن

او این چنین به داستان‌های اقتباسی جدیدی که قرارگاه تحول در دستور کار قرار داده و در فرآیندِ خریداری است اشاره کرد که در بینِ این اقتباس‌ها، چند کار در ادبیات منطقه و نویسندگان عرب هم بوده که درمورد ماجرای سوریه، بوسنی و انقلاب اسلامی کتاب‌هایی داشته‌اند از لبنانی‌ها و عراقی‌ها که در دستور کار است. 

به حرف های اسدی‌زاده همکاری با نویسندگان شناخته شده هم در دستورکار است و کارهای مربوط به تله‌تئاتر هم به گفتن بازوی مشورتی و حمایتی در کنار مرکز سیمرغ هستیم و تلاش می‌کنیم دوستان دچار بوروکراسی‌های پیچیده نشوند تا این کارهای نمایشی که عمدتاً یا تله‌تئاتر و یا تله فیلم و مینی‌سریال‌اند با شدت بیشتری بتوانند کارشان را پیش ببرند. 

ادامه مطلب
رشید مسجدی قهرمان پارادوومیدانی درگذشت_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها