خوش آمدید

توپ طلا و The Best نمی‌گویم حق مسی نبود اما...

توپ طلا و The Best نمی‌گویم حق مسی نبوده است اما…


او در ادامه او گفت: من از سطح خودم شگفتی نمی‌کنم چون می‌دانم تا این مدت زمان‌های بسیاری برای اراعه دارم. می‌دانم می‌توانم گل‌های بسیاری را برای النصر و تیم ملی به ثمر برسانم. به این علت زدن ۵۴ گل در سطح شخصی باورنکردنی می بود.

او در جواب به این سوال که آیا زدن ۵۴ گل در عربستان با گلزنی لیگ‌های اروپایی متفاوت است، او گفت: ۵۴ گلی که به ثمر رساندم، امکان پذیر برخی بگویند راحت‌تر است چون در عربستان هستم. اما حرفه‌ای‌های فوتبال سختی گل‌زدن را می‌دانند؛ چه در عربستان سعودی، ایتالیا، اسپانیا چه در پرتغال. گل‌زدن در همه جا گل‌زدن است و بله، من به پیشی‌گرفتن از هالند، ام‌باپه و کین افتخار می‌کنم.

او در آخر مراسم توپ طلا و جوایز بهترین‌های فیفا را هم زیر سوال برد و او گفت: توپ طلا و The Best در حال از دست دادن اعتبارشان می باشند. نمی‌گویم حق مسی نبوده است اما کارکرد شخصی بازیکنان در یک سال اشکار است.

ادامه مطلب
پاراتیروکمان ایران در رقابت‌های بین‌المللی چک طلا و نقره گرفتند_تاشکن

کریستیانو رونالدو درمورد گمان بازگشتش به لیگ پرتغال او گفت: برگشت به بازی در لیگ پرتغال بی‌معنی است. چند روز دیگر ۳۹ ساله می‌شوم و این فصل باقی مانده و یک سال دیگر در النصر بازی خواهم کرد؛ چیزی که زیاد تر از همه می‌خواهم و هنگامی ۴۰ ساله شدم، همان طور که دوستم خوزه سمدو به شوخی می‌گوید، بیایید ببینیم چه می‌بشود. اگر تا چهل سالگی بازی کنم، اتفاق بسیار‌ای در این سطح خواهد می بود. بعدش اگر همه چیز خوب باشد ۴۱، ۴۲… نمی‌دانیم اما امکان بازی در پرتغال وجود ندارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آموزش تحول زبان تلگرام | چطور زبان تلگرام را فارسی کنیم؟_تاشکن

او درمورد بازنشستگی‌اش نیز او گفت: همانطور که زیاد تر به دوستانم می‌گویم، زندگی پویا است. فردا نامشخص است می‌توانم در آخر این فصل به دوران حرفه‌ای‌ام آخر دهم یا دو یا سه سال دیگر بازی کنم… راستش را بخواهید نمی‌دانم. تا وقتی که ذهن و بدنم در شرایط خوبی باشند و از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم، ادامه خواهم داد. هنگامی حس کردم دیگر سودمند نیستم اولین کسی خواهم می بود که این قدم را برمی‌دارم. اکنون حس می‌کنم حالت خوبی دارم و در زمین چه در تیم ملی و چه در باشگاه، رضایت و خوشحالی را توانایی می‌کنم. ادامه می‌دهم و لذت می‌برم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها