خوش آمدید

توقع ما این است که تیم ملی بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد

توقع ما این است که تیم ملی بتواند بهترین کارکرد را داشته باشد

به نقل از خبرگزاری برنا، حسن اشجاری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کارکرد تیم ملی فوتبال ایران در ۲ بازی ابتدایی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما در بازی دوم نتوانستیم کارکرد ایده‌آلی داشته باشیم و با دقت به این که تیم‌ها با آمادگی کاملی به مسابقات می‌آیند، اگر نتوانیم آمادگی ایده‌آلی را به دست بیاوریم، کار برای ما سخت‌تر خواهد شد.
او با اشاره به این که انتظار می‌رود تیم ملی نمایش ایده‌آل و مساعد را از خود نشان دهد، خاطرنشان کرد: من همیشه به آقای قلعه‌نویی ارادت داشتم و ایشان بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم ملی می بود و انتظار ما این است که تیم ملی نمایش زیاد خوبی در مسابقات داشته باشد. ما بازیکنان و لژیونر‌های خوبی داریم و توقع ما این است که این تیم بتواند بهترین کارکرد را از خودش نشان دهد.
اشجاری در خصوص تقابل ایران روبه رو امارات در بازی سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: امارات در بازی قبل کارکرد مساعد نداشت و به جستوجو این است که از ما امتیاز بگیرد و این کار را برای ما سخت می‌کند. اگر ما کارکرد بازی قبل را داشته باشیم، کار در این بازی هم برای ما سخت خواهد شد.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران اصرار کرد: من فکر می‌کنم به نظر فنی، فاصله خطوط مقداری زیاد است و باید این مشکل را رفع کنیم تا راه‌های رسیدن تیم به گل زیاد تر بشود. ما اکنون روی خلاقیت بازیکنان به گل رسیدیم و این تا یک جایی جواب دهد. اگر حریف آنالیز خوبی از تیم و نفرات برتر ما داشته باشد، کار برای ما سخت می‌بشود. تیم ملی با شرایطی که دارد، بازی‌های مرحله گروهی برایش بازی تدارکاتی محسوب می‌بشود و باید خود را آماده کند تا در مرحله حذفی بتواند کارکرد مساعد را از خودش نشان دهد.

ادامه مطلب
شبکه مستند و روایت زندگی شهید رئیسی_تاشکن

او در آخر و در جواب به این سوال که چه مقدار به قهرمانی ایران در این رقابت‌ها امیدوار هستید؟ او گفت: باید مرحله به مرحله در این رابطه سخن بگویید کنیم. این که قاطعانه از این سخن بگویید کنیم که تیم ملی قهرمان بشود، مقداری سخت است. ما باید مقداری تغییرات داشته باشیم و قدم به قدم پیش برویم و امیدوارم با کارکرد خوب و غیرت بازیکنان بتوانیم به آن نتیجه‌ای که مد نظرمان است، برسیم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها