خوش آمدید

وان‌پلاس واچ 2 مجهز به Wear OS احتمالاً در اسفندماه معرفی می‌شود

وان‌پلاس واچ ۲ تجهیزبه Wear OS به گمان زیادً در اسفندماه معارفه می‌بشود


اولین ساعت هوشمند وان پلاس که در سال ۲۰۲۱ اراعه شد، چندان نظر کاربران را جلب نکرد. چندی پیش شایعه شده می بود که دومین ساعت هوشمند این شرکت به سیستم عامل Wear OS گوگل تجهیزخواهد شد. اکنون به حرف های منبعی آگاه وان پلاس واچ ۲ در مراسم معارفه جهانی گوشی وان پلاس ۱۲ در ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) رونمایی نخواهد شد، بلکه نزدیک به یک ماه بعد از آن، در کنگره جهانی موبایل معارفه می‌بشود.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، وان پلاس واچ ۲ به گمان زیادً در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی می‌بشود. این کنگره از ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد. کنگره جهانی موبایل یک کنفرانس فناوری سالانه است که بارسلون اسپانیا میزبان آن خواهد می بود. زیاد تر این کنگره محلی برای رونمایی از تلفنهای هوشمند تازه و محصولات مرتبط با آن است. در سال‌های تازه، برندهای اندرویدی چینی طبق معمولً از این کنگره برای معارفه محصولات خود به بازارهای جهانی منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
نامزدهای انتخابات از جاده انصاف خارج نشوند_تاشکن

تاریخ احتمالی معارفه وان پلاس واچ ۲

وان‌پلاس واچ ۲ تجهیزبه Wear OS به گمان زیادً در اسفندماه معارفه می‌بشود ۱۴

به نظر می‌رسد ساعت بعدی وان پلاس با سیستم عامل Wear OS اجرا می‌بشود؛ یقیناً تا این مدت اشکار نیست که نسخه این سیستم عامل Wear OS 4 است یا خیر. نسل اول وان پلاس واچ در سال ۲۰۲۱ دارای یک سیستم‌ عامل اختصاصی می بود.

شیائومی نیز چند ماه پیش او گفت که واچ ۲ پرو خود را به Wear OS تجهیزمی‌کند و اکنون به نظر می‌رسد که یک برند چینی دیگر در حال مهاجرت به این سیستم عامل گوگل است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مشخصات دوربین‌ گوشی پرچمدار OnePlus 12 افشا شد

بر پایه مشخصاتی که قبلاً آشکار شده می بود، وان پلاس واچ ۲ دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED است و چیپست کوالکام اسنپدراگون W5 نسل ۱ دارد. تا این مدت اطلاعات چندانی از این ساعت انتشار نشده است و باید تا کنگره جهانی موبایل در اسفندماه چشم به راه باشیم.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها