خوش آمدید

همراه اول از بسته‌های ویژه رومینگ به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023 رونمایی کرد

همراه اول از بسته‌های اختصاصی رومینگ به مناسبت جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ رونمایی کرد


به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ایام برگزاری اتفاقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در سرزمین قطر، با تعریف و اراعه بسته های اختصاصی رومینگ با قطر، به همراهی تیم ملی کشورمان و هموطنانی که در آنجا وجود دارند، رفته است.

هجدهمین دوره این رقابت ها که از ۲۲ دی اغاز شده و تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد، به میزبانی قطر و با وجود تیم ملی فوتبال ایران که مدام یکی از تیم های برجسته و مدعی در تاریخ جام ملت های آسیا بوده است، در حال برگزاری است. به همین مناسبت چهار بسته اختصاصی رومینگ با سرزمین قطر توسط همراه اول تدارک دیده شده است که شامل هدایای مکالماتی و پیامکی نیز می بشود.

مسافران سرزمین قطر می توانند با خرید بسته اینترنت رومینگ نامحدود ۱۰ روزه سرزمین قطر، در قرعه کشی جوایز کمپین جام ملت های آسیا که همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من برگزار می کند نیز شرکت کنند.

ادامه مطلب
اظهار کمیته انضباطی در خصوص عدم مراعات معیارهای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری_تاشکن

جزئیات بسته‌ها

سه بسته اختصاصی آن دسته از مسافرانی می‌بشود که نیاز به منفعت گیری از اینترنت تلفن همراه دارند و یک بسته هم برای آن دسته از مشترکانی است که زیاد تر با تلفن همراه مکالمه می کنند.

جزییات بسته های اینترنتی شامل «۲ گیگابایت اینترنت ۷ روزه، ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۱۰ عدد پیامک هدیه»، «اینترنت نامحدود ۱۰ روزه، ۲۴ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۴ عدد پیامک هدیه» و «۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۵۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۵۰ عدد پیامک هدیه» می‌بشود. 

ادامه مطلب
زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اشکار شد_تاشکن

این بسته های اینترنتی با ترکیبی از هدایای مکالمه و پیامک به ترتیب با قیمت‌های ۴۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بسته آخر نیز ۲ میلیون تومان اراعه می‌بشود که مشترکان با شماره گیری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ ستاره ۴ مربع» می‌توانند نسبت به انتخاب و خرید بسته رومینگ موردنظر خود عمل کنند.  

نهایتا هم بسته اختصاصی «۹۰ دقیقه مکالمه ۷ روزه با ۹۰ عدد پیامک هدیه» اختصاصی افرادی که فقط به جستوجو مکالمه می باشند، این بسته به قیمت ۴۹۰ هزار تومان اراعه می‌بشود و از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ ستاره ۴۳۱ مربع» قابل انتخاب و خرید است.

مشترکان همراه اولی که تصمیم سفر به قطر در ایام برگزاری جام ملت های آسیا را دارند، می‌توانند ضمن به همراه بردن سیمکارت خود و خرید یکی از بسته‌های اختصاصی رومینگ که در قیاس با تعرفه اپراتورهای سرزمین مقصد زیاد به صرفه‌تر است، به سایت‌های ایرانی و درگاه های بانکی و کلیه شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
سلب امتياز سيم كارت همراه اول

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها