خوش آمدید

تهیه‌کننده قدیمی؛ سریال‌ساز می‌شود

تهیه کننده قدیمی؛ سریال ساز می بشود


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، مسلم آقاجانزاده را به گفتن تهیه‌کننده کودک و نوجوان می‌شناسند؛ تهیه‌کننده‌ای که «محله گل و بلبل» را برای شبکه دو سیما تشکیل کرده و پخش «بالش‌‌ها» او را شبکه کودک در دستور کار قرار داده است.  

او سال‌ها کارهای فرد دیگر همچون «بچه محل» و «کلبه عموپورنگ» و تعداد بسیاری از کارهای دیگر حوزه کودک و نوجوان را ساخته که در عمده این کارها داریوش فرضیایی معروف به عموپورنگ اجرا کننده آن بوده است.

آقاجانزاده مدتی است به گفتن مدیرعامل کانون رسانه‌های دیداری فعالیت می‌کند و در نمایشگاه رسانه‌های صوت و عکس فراگیر از سامانه ثبت مطرح و ایده‌ای رونمایی کرد که به حرف های خودش این سامانه در راستای صیانت از ایده‌های نو، خلاق و بکر و در جهت حمایتاز طراحان و ایده‌پردازان جوان و پیشکسوت با دو رویکرد ثبت ایده و اراعه ایده با نام خود طراح پیش‌بینی شده است.

ادامه مطلب
چند خبر از تلویزیون؛ پخش فصل تازه «کادر فنی» تا نمایش فیلم «نابخشودنی»

مسلم آقاجانزاده در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم درمورد این سامانه او گفت: در رویکرد اول، تشکیل بستر امن و یقین برای ثبت ایده و مطرح در ساختارهای گوناگون آثار دیداری در مرحله پیش اراعه برای طراحان و طراح برنامه‌ریزی شده است به همین جهت کد ۱۰ رقمی که طراح زمان ثبت حقوقی اثرش دریافت می‌کند به او در بانک مطرح‌های کانون فضایی امن را تعلق می‌دهد.

او گفت: در رویکرد دوم، در صورت ابراز هر رخدادی که جهت تضییع حق طراح، منفعت گیری غیرمجاز از کلیت مطرح و یا برداشت غیر اخلاقی و بی‌اجازه از مطرح اولیه با تشابه حداقل دهگانه با مطرح ثبتی اتفاق بیفتد ایده‌پرداز می‌تواند منفعت‌مند بشود. طراح متعهد خواهد می بود به زمان اراعه مطرح به هر کارفرمایی کد دریافتی را بر جلد مطرح و در محلی قابل رویت قید کند. کاربر سپس از ورود برای ثبت ملزم به تشکیل پروفایل برای خود خواهد می بود که شامل موارد متعدد جهت ثبت و قابل راستی آزمایی باشد.

ادامه مطلب
انفجار ابرنواختری قوی آسمان را درخشان کرد_تاشکن

این تهیه‌کننده قدیمی و مدیرعامل کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری پافشاری کرد: این خلأ را در حوزه ایده‌های تلویزیونی و رئالیتی‌شوها حس می‌کردیم؛ ما به گفتن کانون تهیه‌کنندگان دیداری از صاحبان مطرح و ایده و تهیه‌کنندگان حمایتمی‌کنیم تا با خیال راحت جستوجو تهیه‌کننده و اندوخته‌گذار برای مطرح‌هایشان بروند. این سامانه جلوی هرگونه سوء منفعت گیری را می‌گیرد که سال‌ها برای این مطرح‌ها و ایده‌ها زحمت می‌کشند و شخصی یا اشخاصی بدونِ دقت به این کوششها از آن مطرح و ایده‌ها برای پیشبرد ساخت برنامه خودشان منفعت برده‌اند. این اتفاقات بعضاً داخل دعوای حقوقی هم شده است. راه‌اندازی این چنین سامانه‌ای از این جهت حائز اهمیت بوده است.

او در آخر درمورد این که قرار است به زودی کارهایی را تهیه‌کنندگی کند، او گفت: مطرح و ایده و فیلمنامه خوب و مؤثر برایمان همیشه مهم بوده و هست به این جهت جستوجو فراهم کردن مقدمات کاری هستیم که این چنین شرایطی را داشته باشد. ان‌شاءالله به جستوجو ساخت سریال، رئالیتی‌شو و کاری هستیم که اتفاق خوبی را برای مخاطب رقم بزند.

ادامه مطلب
شراکت شهرداری با چینی ها برای اجرای خط ۸ مترو

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها