خوش آمدید

همه تمرکز من و تیم بر روی قهرمانی جام ملت‌هاست/ ما ستاره نداریم

همه تمرکز من و تیم بر روی قهرمانی جام ملت‌ها است/ ما ستاره نداریم


مهدی طارمی در نشست خبری :

مهدی طارمی در نشست خبری قبل از بازی هنگ کنگ او گفت: به نظرم تورنمنت جام ملت‌های آسیا ستاره‌ای ندارد و ستاره تیم ما، همه تیم ماست. این تیم است که می‌تواند موفق بشود.

ادامه مطلب
ترابی در تمرین تیم ملی نیست_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


​، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال درمورد بازی فردا به هنگ‌کنگ او گفت: بازی قبل بازی سختی می بود که توانستیم قدم اول را زیاد خوب برداریم. همانطور که می‌دانید بازی اول طوری است که در هر تورنمنتی سخت است. توانستیم آن بازی را ببریم و الان با اهمیت ترین حریف ما و تمرکز ما کامل روی هنگ‌کنگ است و همانطور که سرمربی محترم تیم هم عرض کرد از لحاظ تکنیکی برای این بازی آماده و سرحال هستیم.

از طارمی سوال شد که به گفتن مهاجم نوک چطور به عقب می‌آید و در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کند؟ او جواب داد: شما احتمالا به نحوه چینش بازیکنان نگاه کنید احتمالا بگویید که ما با دو مهاجم بازی می‌کنیم. قرار نیست که فردی در باشگاهش مهاجم است اینجا هم مهاجم باشد. طوری که اینجا بازی می‌کنیم احتمالا کاملا متفاوت‌تر از چیزی است که در ذهن شما است. از لحاظ تاکتیکی چیزی که شما می‌گویید نیست و ما در یک الگوی متفاوت‌تر بازی می‌کنیم.

ادامه مطلب
مهاجم کلیدی سوریه آماده بازی با ایران است، مدافعش نه!

قلعه نویی هم در جواب به این سوال او گفت: فلسفه اینجا احتمالا با باشگاهی فرق کند. نمی‌خواهیم ریز آن را بگوییم ولی فلسفه خاص خودمان را داریم که آقای طارمی به نحو احسن در تیم ملی انجام ماموریت می‌کند.

طارمی درمورد اتحاد بازیکنان در تیم ملی او گفت: سرمربی تیم ملی همیشه به یک موضوعی اشاره می‌کنند، راجع به افرادی که روی نیمکت می نشینند این نوشته صدق می‌کند. ۱۱ بازیکن در ترکیب وجود دارند و چه خوب چه بد بازی می‌کنند، افرادی که به بازی داخل خواهد شد تکلیف بازی را اشکار می‌کنند و این مسأله را همیشه در جلسات فنی به بازیکنان می‌گویند. قطعا شک نکنید این تیم از لحاظ همدلی و یکدستی، یکدست ترین تیم چند سال تازه است که همدلی از داخل زمین به بیرون هم کشیده شده است که بازیکنان خارج از ترکیب از بازیکنان داخل زمین که گل هم زده‌اند خوشحال تر می باشند.

ادامه مطلب
ماده درون انار، توت‌فرنگی و گردو انگارً می‌تواند با آلزایمر مبارزه کند_تاشکن

نظر شما درمورد صعود قطر به دور بعدی چیست؟ طارمی در جواب به این سوال او گفت: اول از همه به قطر بابت صعود به دور سپس تبریک می‌گویم، توانایی ای که در قطر داشتم زیاد خوب می بود و به فوتبالم پشتیبانی کرد. قطر در دور قبل قهرمان شد و الان که در خانه خودشان بازی می‌کنند انگیزه بیشتری دارند و همه تلاششان را می‌کنند که مجدد قهرمان شوند. بازیکنان و تیم خوبی دارند و نظر خاصی نمی‌توانم درمورد آن‌ها بدهم. 

طارمی درمورد این که آیا به آقای گلی جام ملت‌ها فکر می‌کند یا نه، او گفت: همانطور که گفتید قهرمانی برای من آنقدر دلنشین هست که زمان نمی‌کنم به این سوالی که شما پرسیدید فکر کنم، فکر می‌کنم بهترین جواب همین است.

قلعه نویی درخصوص همین سوال گفت: یک موقعیتی وجود داشت که سه به تک شدند و طارمی پاس داد و داور آفساید گرفت. نگرشی در تیم ما وجود دارد که پیروزی تیمی از همه چیز مهم‌تر است.

ادامه مطلب
فشاری برای کسب امتیاز روبه رو ایران حس نمی‌کنیم_تاشکن

طارمی درمورد‌ این که ستاره تیم ملی است و شایعه ها درمورد آینده او وجود دارد، او گفت: به نظرم این تورنمنت ستاره‌ای ندارد و  ستاره تیم ما، همه تیم ماست. این تیم است که می‌تواند موفق بشود. با پیروزی تیم دل مردم شاد می بشود. در رابطه باشگاه هم الان اینجا برای تیم ملی وجود دارم و تیم ملی به همه مسائل ارجحیت دارد. در رابطه مدعیان قهرمانی هم نظر من ایران است. 




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها