خوش آمدید

«صبح جمعه با شما» از 29 اسفند تا 9 فروردین روی آنتن/ طنز رادیو از صداوسیما خارج می‌شود؟ + فیلم

«صبح جمعه با شما» از ۲۹ اسفند تا ۹ فروردین روی آنتن/ طنز رادیو از صداوسیما خارج می بشود؟ + فیلم


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، رادیو “صبح جمعه با شما” ما را با خودش به طنزهای انتقادی فاخری می‌برد که این روزها کمتر در تلویزیون و مدیوم‌های فرد دیگر می‌توانیم آن را اشکار کنیم.  طنزی که نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی و مطرح برخی از مشکلات مردم به زبان طنز انتقاد می‌کند و از جمله دستمایه‌های دلنشین طنز رادیویی است.

«صبح جمعه با شما» در ایام عید نوروز قرار است با ساختاری تازه و تحت گفتن «بهار طبیعت، بهار قرآن» روی آنتن شبکه رادیویی ایران برود.  ساجد قدوسیان تهیه‌کننده این برنامه رادیویی از اغاز پیش‌تشکیل این برنامه خبر داد و به خبرنگار تسنیم او گفت: پیش تشکیل اختصاصی برنامه «صبح عید با شما» که مطابق سنوات قبل در نوروز ۱۴۰۳ پخش می‌بشود از ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ اغاز شد. ویژگی مهم نوروز ۱۴۰۳ مقارن بودن آن با ایام ماه مبارک رمضان است که ویژگی خاصی را برای گروه برنامه ساز «صبح جمعه با » به وجود اورده است.

ادامه مطلب
منفعت‌برداری از ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دستاورد متحولانه دولت سیزدهم_تاشکن

او در جواب به این سوال که تکلیف ضبط «صبح جمعه با شما» با مردم چه شد، پافشاری کرد: تا این مدت این هماهنگی تشکیل نشده اما امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر بیفتد و مجدد «صبح جمعه با شما» در وجود مردم ضبط بشود. رایزنی‌ها را برای انتخاب یکی از سالن‌های نقل شهر در دستور کار داریم که متعاقباً ضبط با مردم خبر‌رسانی خواهد شد.

این برنامه رادیویی قرار است از ۲۹ اسفندماه تا ۹ فروردین‌ماه روی آنتن باشد. «صبح جمعه شما» روی موج اف.‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و ای.‌ام ردیف ۹۰۰ کیلوهرتز از شبکه رادیویی ایران پخش می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«پانتولیگ» با محمدرضا گلزار به شبکه سه می آید + تیزر

اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، عباس محبی، داود منفرد، فرانک رفیعی و … از جمله هنرمندان این برنامه رادیویی‌اند که نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن خواهد رفت؛ این چنین اجرای این برنامه نیز برعهده نسیم رفیعی است.

ویدئویی از پشت صحنه این برنامه رادیویی را اینجا ببینید:

.

 

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها