خوش آمدید

رئیس صدا و سیما در پشت صحنه «کتاب قانون»/ اینجا شاهد بازنمایی واقعی اتفاقات مجلس هستیم

رئیس صدا و سیما در پشت صحنه «کتاب قانون»/ اینجا ناظر بازنمایی واقعی اتفاقات مجلس هستیم


به نقل از ، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در حاشیه بازدید از رئالیتی شوی «کتاب قانون» که آخرین روز تصویربرداری‌اش را در ساختمان مجلس ملی پشت‌سر می‌گذارد، با اشاره به این که  «کتاب قانون» یکی از برنامه‌های درنظرگرفته‌شده برای انتخابات است، پافشاری کرد: قیمت و اهمیت کتاب قانون در بازنمایی واقعی آنچه است که در مجلس اتفاق می‌افتد و نشان‌دهنده تلاش نمایندگان برای تصویب قوانین مؤثر در زندگی مردم است.

رئیس سازمان صداوسیما که در جریان ضبط مجموعه «کتاب قانون» به گفتن مهمان در لوکیشن صحن علنی حاضر شده می بود و با دعوت رئیس مجلس در این برنامه، پشت تریبون قرار گرفت، توضیحاتی درمورد اختصاصی‌برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما داد و «کتاب قانون» را یکی از بهترین برنامه‌های سیما در نوشته انتخابات خواند.

جبلی تهیه و پخش مجموعه‌ای در مراکز استانی صداوسیما را نیز یادآور شد که خاطرات برگزارکنندگان انتخابات را در دوره‌های گوناگون سپس از انقلاب، در قالب انجام مصاحبه‌هایی مستند کرده و کاری دلنشین‌دقت است.

ادامه مطلب
شبکه اجتماعی ترامپ، Truth Social، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفت

او همین طور گفت: در کنار برنامه‌های تولیدی در معاونت‌های سیما، صدا، استان‌ها و سیاسی، صداوسیما امکان بسیار‌ای را در اختیار نامزدها قرار داده و در هر حوزه انتخابیه، دست به راه‌اندازی یک کانال تلویزیونی زده که طی هفت روز و به‌شکل ۲۴ ساعته تبلیغات نامزدها را پخش خواهد کرد.

رئیس رسانه ملی در همین‌ باره تصریح کرد: به‌جد معتقدیم این روش از بهترین راه حلها برای تحقق عدل رسانه‌ای است.

وی ابراز امیدواری کرد که کانال‌های ۲۰۰گانه در افزایش شراکت مردم و تبیین جایگاه مجلس در ریل گذاری قوانین برای دستگاه‌های اجرایی مؤثر واقع بشود و نامزدهای انتخابات و مردم از آن استقبال کنند.

ادامه مطلب
گاندو و پایتخت تازه در 1403 ساخته می شوند_تاشکن

رئیس سازمان صداوسیما در قسمت فرد دیگر از سخنانش بازی‌های خوب و باورپذیر بازیگران مجموعه «کتاب قانون» را که به‌جز دو تن از ایشان، مابقی از هنروران‌ بااستعدادند، تحسین کرد و او گفت: «کتاب قانون» از ازمایش ها موفق ماست و قابلیت آن را داراست که به الگوی موفقی برای برنامه‌سازی تبدیل بشود؛ کمااینکه مجموعه «آقای قاضی» نیز با اقبال بینندگان مواجه شد و قابلیت الگوبرداری دارد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها