خوش آمدید

ایران خط حمله خیلی قدرتمندی دارد/ تا آخرین لحظه در این تورنمنت می‌جنگیم

ایران خط دعوا زیاد قدرتمندی دارد/ تا آخرین لحظه در این تورنمنت می‌جنگیم


سرمربی هنگ کنگ افزود: می‌دانیم مجدد با یکی از بهترین تیم‌ها بازی می‌کنیم. ما نزدیک به یک ماه پیش در تهران با آنها بازی کردیم تیمی قوی و مشکل ساز می باشند. بازیکنان بسیاری در لیگ‌های معتبر دارند ما خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم.

او در جواب به این که آیا شانسی برای خودشان قائل می باشند اصرار کرد: می‌دانیم بازی زیاد سختی داریم. هر دیدار سختی‌های خاص خودش را دارد. ما تا آخرین لحظه در این تورنمنت می‌جنگیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی هنگ کنگ درمورد فشردگی بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و مقدار آماده سازی بازیکنان هنگ کنگ یاد آور شد: تورنمنت‌هایی اینچنینی باید قبل از اغاز تورنمنت خودتان را آماده کنید. کار زیاد سختی است که در مختصر‌ترین زمان بخواهید خودتان را آماده کنید. بازی مثال ایران که بهترین‌ها را در بهترین تیم‌های اروپایی دارد زیاد سخت است.

ادامه مطلب
توقف یونایتد در روبه رو برنلی در خانه_تاشکن

اندرسون درمورد آگاهی از کارکرد بسیار خط دعوا ایران تصریح کرد: ما می‌دانیم خط دعوا زیاد قدرتمندی دارند. دیروز روی این نوشته تمرین کردیم. از قوت آنها آگاهی داریم.

سرمربی هنگ کنگ درمورد تحول در ترکیب تیمش برای بازی فردا او گفت: همه بازیکنان آمده این دیدار می باشند و امیدوارم هستیم بهترین نتایج رقم بخورد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

این چنین 《هِلو》بازیکن تیم ملی هنگ کنگ نیز در این نشست وجود داشت و او گفت: با یکی از قدرتمندترین تیم‌ها بازی داریم که می‌تواند سخت‌ترین بازی ما باشد. آمده این از حضورمان در این تورنمنت لدت ببریم و همه تلاش خود را برای بازی با تیمی همچون ایران داشته باشیم.

ادامه مطلب
Blockbuster بعدی صنعت خود نباشید



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها