خوش آمدید

هر بازی برای ما حکم فینال دارد/ توانایی تیمم خیلی بیشتر از آنچه بود که نشان داد

هر بازی برای ما حکم فینال دارد/ توانایی تیمم زیاد زیاد تر از آنچه می بود که نشان داد



به نقل از

خبرگزاری موج


،  امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی ایران روبه رو هنگ کنگ در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا او گفت: بازی قبلی به نظرم بازی زیاد سختی می بود که جنگندگی و قدرتی بودند. به همیت خاطر دو بازیکن مصدوم را هم داشتیم. زیاد ها فکر می کنند فلسطین تیم آسانی می بود اما اصلا این چنین چیزی نبوده است.

قلعه نویی درمورد مقدار پاس اندک تیم ملی ایران در زمین حریف نسبت به دیگر رقیبان و کسب موقعیت های زیاد با همین تعداد پاس یادآور شد: سوال زیاد خوبی می بود. بازی های تیکی تاکا را گواردیولا در بارسلونا اغاز کرد امادهمین مربی فلسفه اش را تحول داده است. احتمالا هزار پاس بدهید اما تپره ای به شما ندهند اما با چهار پاس علتبازی رو به حلو می بشود کاری که گواردیولا دارد انجام می دهد را من در تیم های خودم پیاده می کنم. هزار پاس بدهید اما منفعت ای ندارد به درد نمی خورد. هنگامی پاس های شما بازیکنان حریف را از مدار مسابقه خارج نکند منفعت ای هم ندارد. فلسفه تازه در فوتبال ایران اینگونه است که پاس تی موثر بدهید نه پاس های بی ثمر و زیاد گه ارزشی ندارند.

ادامه مطلب
فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درمورد امام رضا(ع) را روشن کرد_تاشکن

قلعه نویی در خصوص شیوه تهاجمی تیمش یادآور شد: شیوه ای که طارمی بازی می کند با تیم باشگاهی اش فرق دارد. عملکردی که ما می خواهیم را بازی می کنیم.

او درمورد اتحاد تیمی ایران که نمادش خوشحالی نیمکت نشینان بعد از هر گل می بود یاداور شد: تیمی می تواند موفق باشد که در زمین هم تیم باشد. برخی تیم ها بودند که شرایط زیاد خوبی از بازیکنان داشتند اما به دسته پایین تر سقوط کردند. ما یک تیم کامل هستیم هنگامی به تیم ملی آمدیم روی همین نوشته کار کردیم. همدلی و همبستگی می تواند روی این مسائل کار کند. هنگامی بازیکن صداقت را از سرمربی ببیند یقینا کیفیت بیشتری برای بازی خود و تیم می گذارد.

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر اصرار کرد: هر بازی حکم فینال را دارد. همه فکر و ذکر ما روی فینال است. ما یک برنامه کلی داریم که بازی به بازی پیش می رویم. باید ببینیم در مرحله حذفی به چه تیمی می خوریم. از لحاظ فنی و مقدار تمرکز باید ببینیم چه اتفاقی می تواند. به از لحاظ فنی و مقدار تمرکز یکی از بهترین تیم های جام هستیم. برخی اتفاقات هم دست مربی نیست. برای مثال شما همه آنالیز را کرده اید اما با اخراج بچگانه یک بازیکن روبرو می شوید که دیگر کاری از دست مربی بر نمی آید.

ادامه مطلب
قدیمی ترین هواپیمای مسافربری جهان کدام است؟_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

او درمورد کارکرد تیم ملی ایران تصریح کرد: یقینا فردا یکسری تغییرات داریم که به گمان زیاد سه چهار نفر باشند. خوشبختانه نفرات جاری با میانگین ۱۰ درصد عملکردی بهتر دارند.

قلعه نویی بار دیگر در خصوص شیوه بازی هنگ کنگ روبه رو امارات در ادامه گفت: آنها تیم زیاد خوبی با سرمربی نروژی دارند. این مربی در بوندسلیگا هم بازی کرده است و عملکردی اثرگذار در ترکیب تیمش داشته است. بازی قبلی ما روبه رو این تیم به تاریخ مدام است. بازی آنها با امارات را دیدیم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

قلعه نویی درمورد صعود میزبان به مرحله حذفی یادآور شد: ۴۰ سال پیش اینجا فوتبال بازی می کردم و تغییراتی را از هر لحاظ می بینم. در ۴۰ سال قبل توانسته سه بار جام ملت ها را برگزار کند به طور یقین بهترین دوره جام ملت های آسیا همین الان است. هنگامی برنامه ریزی داشته باشید پیشرفت هم حاصل می بشود.

ادامه مطلب
سطح کربن دی‌اکسید اتمسفر به بیشترین حد در 14 میلیون سال قبل رسیده است!

امیر قلعه نویی درمورد ترکیب تیم ملی ایران در نخستین بازی و گمان تغییرات در بازی دوم به علت عدم رضایت از کارکرد آنها باشد، او گفت: ابتدا از نگرش بازیکنانم سپاس می کنم که همه فکر و ذکر بازیکنانی همانند طارمی که ستاره بین المللی می باشند فقط پیروزی با تیم ملی ایران است‌ او می بینید که چه مقدار روی تیم ملی ایران تمرکز دارد.

او همین طور گفت: می خواهم نسبت به سلامت بازیکنان مماشات نکنند منظورم فقط ایران نیست. این نوع بازی به سلامتی بازیکن لطمه می زند من از کمیته داوران و کمیته مسابقات خواهشمندم سختگیرانه تر تصمیم بگیرند.

او اصرار کرد: اگر گفتم نسبت به بازی تیمم راضی نیستم نسبت به توانایی آنها بوده است که زیاد بالاتر از این سخن ها است. با این حال یکی از بهترین بازی ها را در دور اول نسبت به بقیه گروه ها داشتیم. خوشحالم یکی از بهترین تیم ها هستیم. به هر حال بازی اول است و هر چیزی می تواند رقم بخورد.

ادامه مطلب
وجود رسانه‌های ژاپنی در تمرین تیم ملی فوتبال ایران



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها