خوش آمدید

هجوم پرسپولیسی‌ها به قطر برای بله گرفتن از برانکو

هجوم پرسپولیسی‌ها به قطر برای بله گرفتن از برانکو


برانکو ایوانکوویچ در نهایت موافقت خود را با انجام مذاکره با پرسپولیسی‌ها خبرداد و به آنها او گفت که پنج‌شنبه ظهر پای میز مذاکره رسمی خواهد نشست.

ادامه مطلب
قضاوت دربی تهران به یک داور خانم رسید


به نقل از

خبرگزاری موج


، سپس از مذاکره نافرجام محمد دلبری، عضو هیأت مدیره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ که تبدیل ناراحتی سرمربی کروات تیم ملی عمان شده می بود در نهایت رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره با این مربی امشب راهی دوحه قطر خواهد شد.

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و رضا چلنگر، مترجم و نماینده قانونی برانکو در ایران در این سفر درویش را همراهی خواهند کرد.

برانکو ایوانکوویچ در نهایت موافقت خود را با انجام مذاکره با پرسپولیسی‌ها خبرداد و به آنها او گفت که پنج‌شنبه ظهر پای میز مذاکره رسمی خواهد نشست تا اتفاق بزرگی که هواداران پرسپولیس منتظرش می باشند رقم بخورد.

به نظر می‌رسد برانکو که هفته قبل اظهار کرده می بود به‌علت مشکلات شخصی نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد با پرداخت مالیات و جرائم آن حاضر به مذاکره شده تا در صورتی که شرایط پرسپولیسی‌ها خوب باشد برای دومین‌بار هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

ادامه مطلب
سند پرداخت مالیات رادوشویچ توسط باشگاه پرسپولیس انتشار شد

قرار است مدیرعامل پرسپولیس و همراهانش، فردا شب بعد از انجام مذاکره عازم تهران شوند و درویش گزارش این کارکرد را به اعضای هیأت مدیره اراعه می‌کند تا تصمیم‌گیری در خصوص وجود مجدد برانکو در پرسپولیس اتخاذ بشود.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها