خوش آمدید

قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 تا پایان 2025 رایگان خواهند بود

قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 تا آخر ۲۰۲۵ رایگان خواهند می بود


سری گلکسی S24 روز قبل با طیف وسیعی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، همانند ترجمه همزمان تماس‌های تلفنی و Chat Assist (دستیار چت) معارفه شد. با این حال، سامسونگ فقط تا آخر سال ۲۰۲۵ قابلیت‌های هوش مصنوعی این سری موسوم به Galaxy AI را به‌صورت رایگان اراعه خواهد کرد و بعد از آن، یک سرویس اشتراکی با قیمتی نامشخص معارفه خواهد شد. این چنین برخی از ویژگی‌های Galaxy AI به اتصال اینترنت و حساب سامسونگ نیاز دارند، اما برخی دیگر به پردازش داخلی متکی می باشند و می‌توانند آفلاین کار کنند.

سری گلکسی S24 علاوه بر ارتقاهای سالانه خود همانند نمایشگر روشن‌تر، پردازنده سریع تر و دوربین‌های بهتر، این چنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی است. این قابلیت‌ها از ترجمه همزمان تماس‌ها گرفته تا امکان جابه‌جایی اشیاء در تصاویر و موارد فرد دیگر را شامل می‌بشود. سامسونگ حتی با گوگل همکاری کرده تا ویژگی تازه Circle to Search را در این سری اراعه کند. با این حال، همه این ویژگی‌ها فقط تا آخر سال ۲۰۲۵ به‌صورت رایگان در دسترس می باشند.

ادامه مطلب
آیا هوش مصنوعی مولد به دستیار صوتی بیکسبی خواهد آمد؟_تاشکن
قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 تا آخر ۲۰۲۵ رایگان خواهند می بود ۱۴

قسمت بسیاری از اتفاقات گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ روی قابلیت‌های هوش مصنوعی S24 متمرکز می بود، اما غول کره‌ای این چنین اشاره کرده است که ویژگی‌های Galaxy AI فقط تا آخر سال ۲۰۲۵ رایگان خواهند می بود. چند روز پیش نیز در گزارش فرد دیگر حرف های شده می بود که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 امکان پذیر بعد از چند سال به‌صورت اشتراکی اراعه شوند.

با این وجود، تا این مدت اشکار نیست که بعد از سال ۲۰۲۵ این قابلیت‌ها با چه قیمتی در دسترس قرار خواهند گرفت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سامسونگ و TSMC تشکیل تراشه‌های 2 نانومتری را از سال 2025 اغاز می‌کنند

مسئله فرد دیگر که در اتفاقات به آن اشاره‌ای نشده این است که تعداد بسیاری از این ویژگی‌ها از جمله ترجمه همزمان تماس‌ها، Note Assist و Chat Assist به اتصال اینترنت و حساب سامسونگ نیاز دارند. با این حال، پردازش مورد نیاز برخی ویژگی‌های دیگر همانند ابزارهای ویرایش و ترجمه توسط چیپ دستگاه انجام می‌بشود.

سامسونگ این چنین تصمیم دارد تا تعداد بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI را در دسترس تلفنهای دیگر خود نیز قرار دهد. در حالی که لیست نهایی تا این مدت اظهار نشده است، اما سری گلکسی S23، سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۵، گلکسی تب S9 در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به Galaxy AI تجهیزخواهند شد.


اسپانسر این اتفاقات دیجیاتو، دی‌جی‌لند است؛ دی‌جی‌لند، خرید اینترنتی کالای دیجیتال



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً تنها با پردازنده اگزینوس اراعه خواهد شد

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها