خوش آمدید

جزئیاتی از جشنواره فیلم فجر؛ از غیبت مهران مدیری تا مراسم افتتاحیه

جزئیاتی از جشنواره فیلم فجر؛ از غیبت مهران مدیری تا مراسم افتتاحیه


به نقل از ، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در او گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام صبح‌بخیر» درمورد شگفتی‌های این دوره از جشنواره به قسمت نگاه نو اشاره کرد و او گفت: در قسمت جدا گانه نگاه نو که مجدد به جشنواره اضافه شد اولین فیلم‌ بلند فیلمسازان به نمایش درمی‌آید و به گواه اظهارات اعضای هیئت انتخاب می‌توان او گفت یکی از ویژگی‌های جشنواره چهل و دوم محسوب می بشود.

او با اهمیت ترین ویژگی هر جشنواره را فیلم‌های آن گفت و افزود: تنوع ژانری، جغرافیایی و طوری فیلم‌ها و تنوع نسلی فیلمسازان از ویژگی‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر است و ما در این دوره ۸ فیلم درام اجتماعی، ۶ فیلم در حوزه دفاع مقدس و جنگ، ۴ فیلم ژانر کمدی و فیلم‌هایی در حوزه کودک و تاریخی داریم.

ادامه مطلب
آزمون دوره ای وسايل توزين و سنجش سبک در آبیک انجام شد_تاشکن

نجفی درمورد ممیزی برخی فیلم‌ها از سوی جشنواره گفت: فیلم‌هایی که متقاضی وجود در جشنواره می باشند توسط هیئت انتخاب بازبینی و انتخاب می‌بشود و از سوی جشنواره ممیزی اعمال نمی‌بشود. فیلم‌هایی امکان وجود در جشنواره فیلم فجر را دارند که پروانه نمایش داشته باشند.

مدیر روابط عمومی جشنواره این چنین در جواب به سوال مجری برنامه مبنی بر ممیزی اعمال شده به فیلم «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری جواب داد: جشنواره طبق معمول امانت دار فیلم هایی هست که فرم ثبت نام پر می‌کنند و متقاضی وجود خواهد شد. هیات انتخاب هم تعدادی از فیلم‌ها را برای قسمت مهم انتخاب می‌کند. اجازه بدهید مصداقی داخل اسم فیلم‌ها و جزییات آنها نشویم و اگر خود صاحبان فیلم‌های پذیرفته نشده خواستند درمورد فیلمشان سخن بگویید کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مطلب های تسلیت رؤسای صدا و سیما و ساترا_تاشکن

انتهای مطلب/

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها