خوش آمدید

 ۱۲ برج مسکونی با ظرفیت ۳۸۰۰ واحد توسط تعاونی ها در دست ساخت است

 ۱۲ برج مسکونی با ظرفیت ۳۸۰۰ واحد توسط تعاونی ها در دست ساخت است


به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه به همراه زارعی رئیس اتاق تعاون استان ضمن بازدید از مجتمع مسکونی در دست ساخت خبازان قزوین برای از بین بردن مشکلات این مجموعه و خانه دار شدن نانوایان قول مساعدت و پیگیری داد.

روح الله زارعی در این بازدید او گفت: در استان قزوین ۱۲ برج با ۳۸۰۰ واحد توسط تعاونی ها در دست ساخت است و با این فعالیت به تشکیل مسکن پشتیبانی شایانی شده است.

وی فرمود: دولت اظهار کرده تا متقاضیان مسکن در سامانه ثبت نام کنند که در این راستا شش هزار نفر ثبت نام کرده اند و قرار اس با واگذاری زمین این نیازها تامین بشود.

زارعی تصریح کرد: در حوزه تعاونی های مسکن با چالش های بسیاری روبرو هستیم و عمل به تعهدات از سوی متقاضاین با تامین آورده بموقع می تواند به شدت بخشیدن به پروژه ها پشتیبانی کند که در این عرصه چالش های داریم.

ادامه مطلب
«ساتیا نادلا» در طول 10 سال قیمت مایکروسافت را 10 برابر افزایش داده است
آخرین مطالب

رئیس اتاق تعاون یادآورشد: اگر یکی از اعضای تعاونی به ضمانت خود عمل نکند باید دو نوبت مهلت داده شده و سپس فرد فرد دیگر جانشین بشود تا پروژه متوقف نشود.

وی او گفت: تا بحال بیشتر از ۴۵ هزار واحد مسکونی در استان توسط تعاونی ها ساخته شده و مسکن مهر هم مشکلات خاص خود را دارد و مردم در ساختمانهای نیمه همه مستقر شده اند و ۱۷ هزار نفر تا بحال در این مجموعه ها ساکن شده اند اما تا این مدت زیرساختها تکمیل نشده است.

ادامه مطلب
15 اتفاق سریال بازی تاج و تخت که منطقی نبودند

تعاونی مسکن خبازان از تعاونی های نمونه و برتر است

وی با ابراز رضایت از کارکرد تعاونی مسکن خبازان اظهارداشت: خوشبختانه در استان تعاونی های موفق بسیاری داریم که یکی از آنها تعاونی مسکن خبازان است که می تواند الگوی سایین بشود و روش های موفق پیاده بشود.

زارعی او گفت: قسمت تعاون برای اقشار کارگر و کارمند زیاد زحمت کشیده و در شهرک مینودر ۵۰۰ هکتار بنا ساخته شده و کار خوبی انجام شده که هم چنان بعنوان یک الگو مورد دقت قرار دارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

رئیس اتاق تعاون قزوین تصریح کرد: در محدوده بالای اتوبان هم ۵۰۰ هکتار عرصه برای مسکن وجود دارد که می تواند نیازهای تعاونی های مسکن را حل کند.

ادامه مطلب
ناسا مأموریت سفر به ماه «آرتمیس 2» را تا شهریور 1404 به تعویق انداخت

وی فرمود: اکنون در قزوین برج های مسکونی داریم که مشکلات بسیاری در تامین وام دارند ولی در تعاونی خبازان این  مشکل نیست چون همه آورده توسط متقاضیان تامین شده است.

زارعی افزود: در جلسه با معاون وزیر تعاون انتقاد کردیم چرا اعتبارات قسمت تعاون به بانک تخصصی این حوزه داده نمی بشود در حالی که مطابق قانون باید ۷۰ درصد اعتبارات این قسمت به تعاونی ها داده بشود و در کلان کشورباید نقل بشود تا تسهیلات قسمت مسکن به بانک گسترش تعاون داده بشود.

وی اظهارداشت: در قبل از طریق صندوق تعاون این اعتبارات داده می شد ولی امروز به بانک های عامل ملی و صادرات و مسکن داده شده که مشکلاتی هم داریم.

زارعی یادآورشد: با محدود شدن اعتبارات بانکی طبقه ضعیف دچار مشکل می بشود در صورتی که ۳۰ درصد هزینه مسکن از طریق بانک تامین بشود چالش ها کمتر خواهد شد.

ادامه مطلب
«خانه» تازه به شبکه یک آمد و «تهران بیست» تازه به شبکه تهران_تاشکن

وی خواستار همراهی مسئولان شهری بویژه شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی با هیئت مدیریه تعاونی مسکن خبازان برای تسریع در صدور آخر کار شد و افزود: در محمدیه برای تسریع در کار ساخت و ساز مسکن توسط تعاونی ها در تفاهم نامه از هیئت مدیره یک تعهدی گرفته اند تا آخر کار داده بشود و کارها بسرعت صورت گیرد که این روش در قزوین نیز می تواند عملیاتی بشود.

در ادامه لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی به همراه زارعی رئیس اتاق تعاون از نحوه اجرای پروژه ۲۷۸ واحدی مسکن خبازان بازدید کرد و در جریان پیشرفت مطرح قرار گرفت.

انتهای مطلب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها