خوش آمدید

نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی

نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی


هدست حقیقت ترکیبی اپل ویژن پرو از ۱۳ بهمن‌ماه داخل بازار خواهد شد و اکنون این دستگاه پیش از اراعه رسمی، در اختیار آزمایش‌کنندگان نشریه‌های حوزه فناوری قرار گرفته است تا اطلاعات جدیدی از توانایی عملی آن انتشار کنند. در این نوشته، به‌طور خلاصه نظر دو رسانه درمورد اپل ویژن پرو را مرور می‌کنیم.

انگجت (Engadget) در بازدید مختصر و عملی خود از هدست اپل ویژن پرو به اولین موضوعی که اشاره می‌کند تناسب دستگاه است. یقیناً نسخه‌ای که در دسترس این نشریه قرار گرفته با داشتن یک بند که پشت سر کشیده می‌بشود، با نسخه‌ای که در WWDC 2023 به نمایش گذاشته شده، تفاوت دارد. نویسنده این نشریه یادداشت می‌کند که بعد از ۱۵ دقیقه حس سنگینی را از دستگاه دریافت و پنج دقیقه سپس دردهایی را توانایی کرده است.

ادامه مطلب
سازندگان فیلترشکن‌‌ها می‌توانند امنیت جامعه را بر هم بزنند
نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی ۲۴

بعد از آن به توانایی تازه هدست اپل برای تایپ اشاره‌شده است که با صفحه کلید شناور خود و حمایتاز سیستم‌هایی چون ردیابی چشم، از نظر نویسنده انگجت کارکرد «زیاد خوبی» دارد. به حرف های او، توانایی منفعت گیری از این سیستم هرچند همانند صفحه کلید واقعی نیست، اما برای عبارات مختصر انتظارات را برآورده می‌کند. بااین‌حال، به حرف های آن‌ها صفحه کلید هدست تا این مدت نیاز به بهبود دارد.

انگجت این چنین یک نسخه بتا از برنامه +Disney را روی هدست آزمایش کرده و مطابق حرف های منتقد این نشریه، ویژن پرو کارکرد زیاد خوبی در اراعه یک توانایی همه‌جانبه داشته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان_تاشکن
1705479864 190 نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا.webp
نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی ۲۵

در نهایت، یکی از نویسندگان انگجت هرچند از ویژن پرو به‌گفتن یکی از «بهترین و فکرشده‌ترین» هدست‌ها یاد کرده است، اما می‌گوید مایل نیست حتی برای دریافت این چنین توانایی شگفت‌انگیزی، ساعت‌ها از یک دستگاه ۳۵۰۰ دلاری منفعت گیری کند.

نظر ورج درمورد هدست حقیقت ترکیبی اپل ویژن پرو

نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا
نگاه اولیه رسانه‌ها به هدست اپل ویژن پرو؛ وزن بالا و مشکلات کیبورد مجازی ۲۶

ورج (The Verge) نشریه معتبر فرد دیگر است که به سراغ اپل ویژن پرو رفته و توضیح می‌دهد که گذاشتن آن روی سر با دیگر هدست‌های حقیقت مجازی، همانند متا کوئست (Meta Quest) تفاوت چندان بسیاری ندارد و طراحی آن زیاد تر منحصر‌به‌فرد اپل است. نویسنده این نشریه نیز به مشکلاتی درمورد صفحه کلید مجازی دستگاه اشاره کرده و این چنین انگارً در برخی ژست‌های حرکتی آن نیز مشکلاتی وجود داشته است.

در نهایت، «ویکتوریا سانگ»، نویسنده ورج اشاره می‌کند که از زمان نمایش اولیه این محصول تا اکنون، هم چنان یقین نیست که هدست حقیقت ترکیبی اپل ویژن «در دنیای واقعی» چه ماموریت‌ای را ایفا خواهد کرد.

ادامه مطلب
آپدیت آیفون در جعبه انگارً از ماه آینده توسط اپل اجرا می‌شود_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها