خوش آمدید

علیرضا خمسه: جوانان نیازمند امید هستند

علیرضا خمسه: جوانان نیازمند امید می باشند

به نقل از برنا؛ علیرضا خمسه روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مختصر خانه روشن در زنجان با گفتن این که همه تلاش ما باید تشکیل امید، شور و شوق در بین جوانان باشد، افزود: برگزاری جشنواره های گوناگون می تواند امید آفرین باشد.

وی اظهار داشت: در سالهای فعالیت هنری خود همه تلاشم آوردن خنده بر لب مردم بوده است.

خمسه خاطرنشان کرد: همه جا خودم را “علیرضا خنده” نام می برم، اما در این شهر باید خود را خمسه نام ببرم چرا که زنجان سرزمین پدری من است و دوست داشتم ۶ دانگ زنجانی باشم.

او گفت: این جشنواره ملی است و همه آحاد ملت و ارگانها باید در آن شریک باشند که مهم ترین قسمت سهم ملت و جوانان است.

خمسه این چنین از تشکیل اثری با گفتن خانه پدری خبر داد و او گفت: قسمت علیرضا خمسه این تاثییر اختصاصی زنجان خواهد می بود.

ادامه مطلب
آذربایجان غربی الگوی همزیستی مسالمت‌آمیز میان ادیان
آخرین مطالب

اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم مختصر خانه روشن امروز /چهارشنبه/ با وجود هنرمندان سرشناس ملی از قبیل علیرضا خمسه، غلامحسین لطفی و محمود نظرعلیان در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق این استان برگزار شد.

۱۰۹ تاثییر در این جشنواره ملی برای بازدید در مرحله قضاوت انتخاب شد که ۱۴۸ تاثییر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده می بود.

از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در قسمت داستانی، ۳۵ فیلم در قسمت مستند و ۷۵ تاثییر نیز مربوط به قسمت های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

ادامه مطلب
کنایه مدیر پرسپولیسی به قرارداد بازیکنان استقلال



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها