خوش آمدید

سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 پرده برداشت

سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 پرده برداشت


 سامسونگ گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را با تمرکز بر قابلیت‌های هوش مصنوعی معارفه کرد. این شرکت ویژگی‌های جذابی را برای بهبود توانایی کاربری در این محصولات تدارک دیده که همه انها درون One UI 6.1 پیاده‌سازی شده‌اند و از قوت سری گلکسی اس ۲۴ منفعت می‌برند.

یکی از دلنشین‌ترین ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ با نام Circle to Search معارفه شده است. این قابلیت از طریق نگه‌داشتن دکمه مجازی هوم فعال می‌بشود و به شما اجازه می‌دهد تا دور هر محتوایی دایره بکشید یا آن را هایلایت کنید و نتایج جستجوی مربوط به همان محتوا را ببینید.

قابلیت دلنشین بعدی Generative Edit نام دارد که از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر منفعت گیری می‌کند. هنگامی که در اپ Gallery هستید، می‌توانید روی دکمه AI بزنید و به دو قابلیت دلنشین آن دسترسی اشکار کنید.

ادامه مطلب
سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود_تاشکن

قابلیت اول Generative Edit به شما اجازه می‌دهد بعد‌عرصه خالی تصاویر را پر کنید. قابلیت دوم نیز امکان انتخاب عناصر عکس و جابه‌جاکردن یا تحول اندازه آن‌ها را فراهم می‌کند. در این‌جا هم هوش مصنوعی برای تکمیل جاهای خالی به شما پشتیبانی می‌کند. این کارکرد در فضای ابری انجام می‌بشود و نیازمند ربط اینترنت است.

ویژگی دلنشین بعدی در Galaxy AI با نام Instant Slow-Mo معارفه شده است. هرگاه در اپ Gallery یک ویدیو را پخش کنید، می‌توانید انگشت خود را روی صفحه نگه دارید، تا آن را به حالت اسلوموشن یا «صحنه آهسته» دربیاورید. این ویژگی در واقع ویدیو را ویرایش نمی‌کند، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا قسمت‌هایی از آن را به‌صورت آهسته و با نرخ فریم بالاتر ببینید.

ادامه مطلب
قیمت گوشی های سری گلکسی S24 افشا شد!
سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 پرده برداشت
سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 پرده برداشت ۱۷

Transcript Assist و Note Assist دو ویژگی مجزا بر پایه فناوری هوش مصنوعی گلکسی می باشند که کاربردی شبیه به یکدیگر دارند. Note Assist به کاربر اجازه می‌دهد خلاصه متون طویل را در اپلیکیشن Samsung Notes دریافت کند. ابزاری شبیه برای مرورگر Samsung Internet نیز ساخته شده که خلاصه مقالات اینترنتی را اراعه می‌کند.

در نظر دیگر، Transcript Assist از هوش مصنوعی و فناوری تبدیل گفتار-به-متن برای تشکیل رونوشت، خلاصه‌سازی و حتی ترجمه فایل‌های صوتی در اپ‌هایی همانند Voice Recorder منفعت گیری می‌بشود.

در حال به‌رزورسانی…

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها