خوش آمدید

رئیس صدا و سیما از پشت صحنه «حسینیه معلی» بازدید کرد

رئیس صدا و سیما از پشت صحنه «حسینیه معلی» بازدید کرد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، «حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با وجود مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی سرزمین روی آنتن شبکه سه سیما رفت. مسئله دلنشین دقت با پخش ۷ روزه این برنامه در تلوبیون آماری بیشتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید ثبت شد.

آماری که در فصل‌های بعدی هم هم چنان خیره‌کننده پیش رفت و مخاطبان از این فضای برنامه‌سازی استقبال کردند. آن‌قدر این استقبال مخاطب مورد دقت برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران تلویزیون قرار گرفت که در ماه مبارک رمضان امسال «محفل» قرآنی هم به سبد محصولات برنامه‌های مذهبی تلویزیون اضافه شد.

«حسینیه معلی» برای اولین بار با سعید حدادیان، سید مجید بنی‌فاطمه، محمد صمیمی و مهدی رسولی از مداحان و شاعران اهل‌بیت(ع) روی آنتن رفت؛ اما «حسینیه معلی» رفته رفته با تحول ترکیب میزبانان و اضافه شدن حاج احمد واعظی و عبدالرضا هلالی و این چنین حجت‌الاسلام مصطفی کرمی حال‌وهوایی دیگر اشکار کرد.

ادامه مطلب
زمان بازی ایران و ژاپن تحول نمی‌کند

حامد سلطانی اولین مجری این برنامه می بود و در فصل‌های بعدی جای خودش را به احمد اکبرنژاد داد و نهایتاً در فصل قبل نجم‌الدین شریعتی این مسئولیت را برعهده گرفت. ترکیب میزبانان برنامه هم تحول کرد و دلنشین دقت می بود. مهدی رسولی که از اولین روزهای «حسینیه معلی» کنار این برنامه می بود کماکان به وجود خود در ادامه گفت؛ سیدمجید بنی‌فاطمه مجدد برگشت و عبدالرضا هلالی از فصل قبل باقی ماند اما این بار میثم مطیعی به «حسینیه معلی» آمد و وجود او در این ترکیب اتفاقاتی دلنشین را رقم زد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ضعف جدی دایمنسیتی 9300 در در مدیریت گرما اشکار شد + ویدیو

اکنون گروه «حسینیه معلی» به تازگی ضبط تکه‌های اختصاصی ایام شعبانیه را اغاز کرده است. سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» به خبرنگار تسنیم او گفت: از سوم شعبان تا شب نیمه شعبان روی آنتن شبکه سه سیما خواهیم می بود.

اجرای برنامه را همچون فصلِ محرم ما نجم‌الدین شریعتی برعهده دارد اما در میزِ کارشناسان و مداحان ما تغییراتی تشکیل شده است. سیدرضا نریمانی و نذار قطری به «حسینیه معلی» آمدند و سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی از فصلِ قبل وجود دارند.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما با بازدید از پشت صحنه این برنامه تلویزیونی، اخلاص و ظرفیت رسانه‌ای که خلاقانه پیش رفت را راز و رمز پیروزی «حسینیه معلی» می‌داند که به هم‌افزایی و تعامل با مخاطبان پشتیبانی می‌کند.

«حسینیه معلی» به تعبیر تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی قرار است به همانند فصل‌های قبل با محوریت بازنمایی آیین‌‌های جشن و سرود اهل‌بیت در سراسر دنیا فعالیت می‌کند هم آیین‌های گوناگون سرزمین در جشن‌ها و سرودها و این چنین آیین‌هایی از سراسر دنیا در این فصل به گفتن میهمان و شرکت‌کننده وجود اشکار خواهند کرد. او این چنین در جریان این بازدید به خبرنگار تسنیم این خبر را داد که ان‌شاءالله بعد از این ایام با یک قوت و قوت بیشتری خودمان را با تغییرات و اتفاقات تازه آماده و مهیای یک فصل اختصاصی ایام محرم می کنیم.

ادامه مطلب
مراقبت از کودکان در برابر گیاهان آپارتمانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

در این بازدید علاوه بر وجود پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیما و علی فروغی مدیر شبکه سه در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» وجود داشتند و از روال تشکیل این برنامه بازدید و از عوامل آن در تشکیل این برنامه موفق معارفی سپاس کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

برنامه «حسینیه معلی» به تهیه کنندگی سعید ستودگان کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما است که در اعیاد شعبانیه با وجود سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به گفتن کارشناسان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها