خوش آمدید

تاثیر سئو بر آگاهی از برند چیست

تاثییر سئو بر آگاهی از برند چیست


سئو و آگاهی از برند دست به دست هم می دهند. اگرچه بهینه سازی موتورهای جستجو زیاد تر بر هدایت ترافیک ارگانیک متمرکز است، اما این استراتژی آگاهی برند را نیز افزایش می دهد. برندسازی فرآیندی است که در آن یک شرکت برای خود هویت منحصر به فرد و نزدیک تشکیل می کند که برای مخاطبان و مشتریان به یاد ماندنی است. با اراعه آشکار داستان برندینگ خود، می توانید اغاز به افزایش آگاهی برای تبدیل شدن به یک برند قابل تشخیص کنید.

رابطه بین سئو و آگاهی از برند چیست؟

هر شرکتی مایل است که توسط عموم شناخته بشود و به خوبی برای بسپارد، اما این فقط به دانستن نام آن نیست. مردم این چنین باید بتوانند قیمت‌ها، شخصیت، جایگاه و محصولات برند را تشخیص دهند. این علتشناخت، اما یادآوری و اختلاف نیز می بشود. این برند فضایی منحصر به فرد و نزدیک را در ذهن مردم تسخیر می کند. افزایش آگاهی از برند یکی از با اهمیت ترین اهداف بازاریابی در شرکت ها است.

به این علت، برخی از استراتژی‌های بازاریابی باید به جستوجو تثبیت نام برند در بین بیشترین تعداد افراد در مخاطبان مقصد باشند. در بین آنها، سئو یکی از قدرتمندترین امکانات است، اما وقتی که برندها استراتژی هایی برای افزایش آگاهی از برند اراعه می دهند، همیشه در نظر گرفته نمی بشود. علاوه بر این، افرادی که ما را در گوگل اشکار می‌کنند، محتوای ما را می‌شناسند، کیفیت آنچه اراعه می‌دهیم را فهمیدن می‌کنند و قیمت‌های برند ما را فهمیدن می‌کنند. در نتیجه، زیاد تر و زیاد تر در ذهن مردم تثبیت می بشود.

از نظر دیگر، آگاهی از برند نیز به سئو پشتیبانی می کند. همانطور که نام کسب و کار زیاد تر شناخته شده و به یاد می‌آید، به موضوعی در اینترنت تبدیل می‌بشود و زیاد تر در گوگل جستجو می‌بشود. موتورهای جستجو به آن اهمیت بسیاری می دهند. الگوریتم گوگل علاقه مند به شناخت شناخته شده ترین برندهای عمومی است. از این قبل، می‌خواهد جواب‌های قابل اعتمادی را به کاربران اراعه دهد و برندهای ادغام‌شده‌تر تمایل دارند محتوای با کیفیت‌تری اراعه دهند.

ادامه مطلب
آخرین فعالیت قبل از پرتاب فضاپیمای روزتا انجام شد

مزایای منفعت گیری از سئو برای افزایش آگاهی از برند چیست؟

بازاریابان می توانند چندین استراتژی را برای افزایش آگاهی از برند جستوجو کنند. سئو زیاد تر نادیده گرفته می بشود، در حالی که آنها استراتژی های فرد دیگر همانند رسانه های اجتماعی، تبلیغات پولی، محتوای برند و حمایتاز رویدادها را در برتری قرار می دهند. با این حال، تعداد بسیاری از این استراتژی ها در نهایت زیاد گران یا پر زحمت می شوند، به خصوص برای مشاغل کوچک. به این علت، سئو می تواند به گفتن یک راه حل اقتصادی تر و کارآمدتر در برنامه ریزی شرکت کند. اکنون بیایید مزایای بهینه سازی موتور جستجو برای افزایش آگاهی از برند را فهمیدن کنیم:

۱.این یک استراتژی ارگانیک است

سئو یک استراتژی ارگانیک است. این بدان معناست که شما ناچار نیستید به گوگل پولی بپردازید تا سایت خود را در نتایج اول قرار دهید. به دست آوردن دید و کلیک رایگان است. این استراتژی به زمان، افراد حرفه ای و ابزار نیاز دارد تا به خوبی کار کند. با این حال، مقرون به صرفه بودن سئو برای افزایش آگاهی از برند در قیاس با دیگر استراتژی ها، چه بازاریابی دیجیتال و چه بازاریابی آفلاین، زیاد بهتر است. این کار به اختصاصی برای مشاغل کوچک که رقابت با برندهای بزرگ را دشوار می دانند زیاد مهم است. اما در سئو، می‌توانید استراتژی‌هایی تشکیل کنید که بر روی جایگاه‌ها و کلیدواژه‌های کم‌طرفدار دم بلند تمرکز دارند ، که به رتبه بهتر سایت در گوگل پشتیبانی می‌کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

۲. دسترسی برند را افزایش می دهد

برندها از مخاطبان هدفشان می خواهند که آنها را بشناسند. سئو قوت بسیاری در افزایش دامنه برندها دارد. موتورهای جستجو به طور گسترده ای مورد منفعت گیری قرار می گیرند. در ایالات متحده، هر کاربر به طور متوسط ​​بیشتر از سه جستجو در روز انجام می دهد. به حرف های گوگل، این موتور جستجو سالانه بیشتر از ۲ تریلیون جستجو را پردازش می کند. به این علت، اگر برندها در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر شوند، می توانید مقدار دسترسی آنها را فکر کنید.

ادامه مطلب
آمار صعودی افراد مشکوک به پرفشاری خون در سرزمین - تاشکن

۳. اقتدار را در بازار تشکیل می کند

هرکسی که در جایگاه های برتر گوگل قرار دارد، از اعتبار عمومی و موتور جستجو برخوردار است. اگر صفحه ای در آن مکان است، به این علت است که بهترین جواب و بهترین توانایی کاربری را اراعه می دهد .به این علت، کاربری که اولین نتایج را می بیند فهمید می بشود که آن سایت ها قابل مطمعن می باشند. این فکر برای آگاهی از برند الزامی است چون اقتدار را با نام برند مرتبط می کند و عکس آن را در ذهن مصرف کننده تحکیم می کند.

۴. توانایی وب سایت را بهبود بخشید

علاوه بر اراعه محتوای مرتبط، یک صفحه باید یک توانایی مرور مورد قیمت نیز تشکیل کند تا گوگل را به دست آورد. باید با اصول توانایی کاربری مطابقت داشته باشد، همانند منفعت گیری آسان و در دسترس بودن در همه پلتفرم‌ها و زبان‌ها. به این علت، سئو به اراعه یک توانایی مورد قیمت در داخل سایت نیز پشتیبانی می کند. کاربر حس راحتی می کند، به خوبی هدایت می بشود و از انجام آنچه می خواهد استقبال می کند. این کار علاوه بر پشتیبانی به تبدیل، برای آگاهی از برند نیز مهم است، چون ادراکات و احساسات مثبت را به برند مرتبط می کند.

چطور یک استراتژی سئو با تمرکز بر آگاهی از برند تشکیل کنیم؟

به طور کلی، یک استراتژی سئو که به خوبی طراحی شده باشد، آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. به این علت، مسئله مهم در اینجا پیروی از شیوه های خوب SEO است. با محتوای مرتبط، خوانندگان را دچار می کنید و به آنها نشان می دهید که برند شما معتبر است. در اینجا چند مسئله سئو برای افرادی که نیاز به افزایش آگاهی از برند دارند، آورده شده است. این نه تنها بر رتبه‌بندی، بلکه بر ترافیک، تبدیل‌ها و تشکیل سرنخ تأثیر می‌گذارد:

۱.چهار ستون سئو را در ذهن داشته باشید

سئو یک کلمه جامع است که تعداد بسیاری از عرصه های دیجیتال را پوشش می دهد. هنگامی می گوییم سئو، می تواند به انواع مختلفی از بهینه سازی ها و ماموریت های اشاره داشته باشد. به این علت، برای مطمعن از یک استراتژی جامع سئو، باید چهار رکن را در نظر داشته باشید:

  • سئو فنی : بهینه سازی های فنی به کشف زیاد تر محتوای شما پشتیبانی می کند. این به گوگل یا دیگر موتورهای جستجو اجازه می دهد تا صفحات شما را بخزند، آنها را فهرست کرده و آنها را قابل یافتن کند. عوامل فرد دیگر همانند شدت و سازگاری با موبایل در سئو فنی مورد دقت قرار می گیرند.
  • سئوی درون صفحه : به جای تمرکز بر جنبه های فنی و باطن، سئوی درون صفحه تماماً در رابطه صفحات فردی است که تشکیل می کنید و ساختار آنها. این شامل مواردی همانند عناوین صفحه، توضیحات متا، کلمات کلیدی، پیوندها و داده های ساخت یافته است.
  • محتوا : محتوایی که برای صفحات وب خود تشکیل می کنید یکی دیگر از اجزای الزامی استراتژی سئو است. شما به محتوایی نیاز دارید که با نیازها و علایق خوانندگان مرتبط باشد، سرشار از قیمت باشد، فراخوانی برای عمل اراعه دهد و دامنه آن جامع باشد.
  • سئوی خارج از صفحه : رکن نهایی زیاد تر دشوارترین رکن برای انجام است. شما باید اقتدار خود را با تاکتیک های سئو ثابت کنید. این شامل به دست آوردن بک لینک به وب سایت شما از دیگر سایت های معتبر، شاخص های جستجوی محلی، وجود در رسانه های اجتماعی و استراتژی های مدیریت شهرت است.
ادامه مطلب
تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران استارت خورد

۲. محتوای ارزشمندی برای شخصیت خود تشکیل کنید

همانطور که می دانیم محتوا یکی از چهار رکن سئو است که باید استراتژی بازاریابی شما را هدایت کند . اگر می خواهید آگاهی از برند را با سئو تحکیم کنید، باید محتوای مفیدی تشکیل کنید که علاقه افراد را برانگیزد. به این علت، محتوا باید بر شخصیت متمرکز بشود. ویژگی ها، مقاصد و نیازهای پرسونا را برای تشکیل پست های مرتبط با زبان مناسب برای برقراری ربط با آنها فهمیدن کنید.

به این ترتیب می توانید روابط خود را با مردم تحکیم کنید و نشان دهید که برند در کنار آنها است و می خواهد به آنها در حل مشکلاتشان در طول سفر پشتیبانی کند. یکی از راه های مهم برای انجام این کار، تشکیل محتوای نزدیک است که هیچ سایت فرد دیگر انجام نمی دهد. و آیا می دانید چیزی که فقط شما دارید چیست؟ توانایی شما به این علت، زمان تشکیل محتوا از آن منفعت گیری کنید: داستان بگویید، مثال بزنید، موارد مشتری را بیاورید، در رابطه درس های آموخته شده سخن بگویید کنید و در رابطه ناکامی ها و پیروزی های شرکت فکر کنید.

ادامه مطلب
«رابرت دنیرو» اپل را به سانسور سخنرانی‌اش در مراسم جوایز گاتهام 2023 متهم کرد

۳. بهترین توانایی کاربری را اراعه دهید

توانایی کاربر در وب سایت برای موقعیت یابی در گوگل و برای فهمیدن نام برند زیاد مهم است. برندی که قابلیت منفعت گیری خوبی را در وب سایت اراعه می دهد، بر شراکت و مطمعن مصرف کننده پیروز می بشود. اگر کاربر بتواند به راحتی آنچه را که می خواهد انجام دهد، بدون مانع ها و مشکلات، حس خوبی نسبت به برند دارد. در طول توانایی بازدیدکنندگان در سایت، آنها باید بتوانند شخصیت برند شما را با همه جزئیات جذب کنند. این برای تشکیل ربط بین برند و مصرف کننده الزامی است.

به این علت، مقداری در طراحی فکر کنید. مطرح‌بندی وب‌سایت را با هویت بصری خود هماهنگ کنید تا قیمت‌هایی را که می‌خواهید با برندتان مرتبط کنید، منتقل کنید. رنگ‌ها، تصاویر، ترکیب عناصر – همه این موارد به انتقال شخصیت برند پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر زبان بصری، به زبان متن نیز دقت کنید. لحن صدای برند باید در محتوای وب سایت وجود داشته باشد. اگر برند شخصیت آرام تری دارد، برای مثالً متن ها باید از این حالت پیروی کنند. به این علت، کاربر ناخودآگاه به ساختن عکس برند در ذهن خود ادامه می دهد.

۴. به جستوجو شرکای تشکیل لینک مطابق با قیمت های خود باشید

لینک بیلدینگ چیزی بیشتر از یک زمان برای کسب بک لینک است . برای آگاهی از برند، این فرصتی است تا به مخاطبان تازه نشان دهید که برند شما چه مقدار می تواند سودمند و مرتبط باشد. بعد از این استراتژی برای افزایش آگاهی برند، با محتوای مورد قیمت برای مخاطب منفعت گیری کنید. به جستوجو سایت‌های قابل مطمعن، محبوب و معتبری باشید که به صفحات شما مرتبط می باشند. این چنین به شخصیت، قیمت‌ها و مقصد شرکای بالقوه برند دقت کنید. زمان تشکیل شراکت تشکیل لینک ، به یاد داشته باشید که عکس شما با نام برند شریک مرتبط خواهد می بود. به این علت، ملزوم است به جای لطمه زدن به اعتبار، شرکای همسو با قیمت های خود اشکار کنید تا برندسازی خود را تحکیم کنید.

ادامه مطلب
خبر خوش برای مسافران شمال!

۵. برای جستجوهای بدون کلیک بهینه سازی کنید

هر نتیجه جستجو به یک کلیک ختم نمی بشود. در واقع، نزدیک به ۴۰ درصد از جستجوها به هیچ وجه تبدیل کلیک نمی شوند. این به علت قطعه های برجسته ای است که Google تشکیل می کند. یک قطعه برجسته یک کادر یا پاپ آپ خاص است که در طول جستجو نشان داده می بشود و اطلاعاتی را بدون کلیک روی پیوند نمایش می دهد. امکان پذیر شامل نقشه‌ها، دیگر جستجوهای مرتبط، تعاریف یا فهرست‌ها باشد.

اگر روی آگاهی از نام برند خود تمرکز دارید، می توانید برای تکه های برجسته بهینه سازی کنید تا به افزایش آگاهی از برند پشتیبانی کنید و به مرجع قابل اعتمادی برای جواب تبدیل شوید. هنگامی فردی به جستوجو پاسخی می‌گردد و نام تجاری شما به راحتی آن را اراعه می‌دهد، به تحسین برند شما در ذهن او پشتیبانی می‌کند. و هنگامی که شما به طور مداوم منبع برتر برای قطعه های برجسته هستید، برند شما را زیاد تر به گفتن یک منبع اطلاعاتی معارفه می کند.

دیگر جستجوهای “بدون کلیک” که می توانند به تشکیل آگاهی از برند پشتیبانی کنند، عبارت هستند از جستجوهای مقصد محلی، که می توانند کسب و کار شما را روی نقشه یا به گفتن یک کسب و کار محلی برجسته نشان دهند. در آنجا، خوانندگان می توانند به نمایه Google  شما نگاه کنند و چیزهایی همانند خدمات و نظرات را بدون بازدید از وب سایت شما ببینند، که این چنین به افزایش آگاهی از برند در منطقه محلی شما پشتیبانی می کند.

جمع بندی

آگاهی از برند و سئو دو استراتژی به هم مدام می باشند که بر رتبه شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو تاثییر می گذارند. با گنجاندن نام برند در استراتژی های سئوی خود و مطمعن از اندازه گیری تاثییر آن، می توانید رتبه بندی خود را افزایش دهید و در عین حال به یک نام کسب و کار قابل تشخیص تبدیل شوید.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها