خوش آمدید

حضور پای صندوق های رای روز شکست جریان غیرانقلابی است

وجود پای صندوق های رای روز ناکامی جریان غیرانقلابی است

به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان،  سردار هادی مقدسی امروز سه شنبه ۲۶ دیماه در همایش جهاد تبیین در جمع مردم روستای پیرواش سفلی شهرستان آق قلا او گفت: شهیدان قطعه قطعه شدند تا ما سربلند باشیم.

سردار مقدسی افزود: استکبار جهانی برای این که منطقه غرب آسیا را در سیطره خود در آورد دو ستون بنام های حکومت شاهنشاهی و اسرائیل کودک کش را بوجود آورد.

وی با گفتن این که ایران اسلامی ستون اول حکومت شاهنشاهی را از بین برد ، تصریح کرد: سه روز از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت که رژیم صهیونسیتی فرمود که زلزله ای در غرب آسیا تشکیل شده که اگر جلوی آن را نگیرند انقلاب اسلامی ریشه هایش قوی تر می بشود.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد‌کل سپاه اذعان کرد: دشمنان کودتا،جنگ و ترور را بر ما تحمیل کردند چون ما گفتیم می خواهیم روی پای خود بایستیم وسرنوشتمان را خودمان انتخاب کنیم.

ادامه مطلب
دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی با دبیرکل شهرداری آنتالیا

سردار مقدسی در رابطه با انتخابات اظهار کرد: وجود پای صندوق رای هم حق است هم تکلیف و قطعا ناکامی جریان غیر انقلابی است.

وی در آخر خاطرنشان کرد: حاج قاسم در وصیت نامه اش می نویسد قدر جمهوری اسلامی را بدانید و امروز قدر شناسی از جمهوری اسلامی و شهدا رفتن پای صندوق رای است .

مقدسی اصرار کرد: مشکلات اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و این مشکلات با وجود مردم پای صندوق های رای و شراکت آنها در سرنوشت شان حل می بشود.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن آشکار شد

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها