خوش آمدید

تاریخ عرضه آیپد پرو OLED

نمایشگرهای OLED آیپد پرو بعدی انگارً داخل فاز تشکیل شده‌اند


بر پایه گزارشی تازه، بخشی از نمایشگرهای OLED نسل بعدی آیپد پرو اپل داخل فاز تشکیل شده‌اند و بخشی دیگر تا چند روز آینده به مرحله تشکیل می‌رسند. گمان دارد که ارسال محموله‌های این تبلت در آوریل (فروردین‌ماه ۱۴۰۳) اغاز بشود.

بر پایه گزارش رسانه کره‌ای The Elec، ال‌جی دیسپلی اخیراً اغاز به تشکیل ترانزیستور لایه نازک (TFT) برای نمایشگرهای ۱۳ اینچی آیپد پرو تازه کرده است. این چنین سامسونگ این هفته تشکیل TFT برای آیپد پرو ۱۱ اینچی تازه را اغاز خواهد کرد. TFT به‌گفتن نوعی سوئیچ برای خاموش و روشن‌کردن جداگانه پیکسل‌های OLED عمل می‌کند.

تاریخ اراعه آیپد پرو OLED

بر پایه این گزارش تازه، انتظار می‌رود که مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی OLED آیپد پرو در ماه مارس (اسفندماه) به تشکیل زیاد برسند تا در ماه سپس (فروردین‌ماه ۱۴۰۳) اراعه شوند. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل نیز حرف های است که انتظار دارد مدل‌های تازه آیپد پرو در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، یعنی از آوریل تا ژوئن (فرودین تا خرداد ۱۴۰۳) روانه بازار شوند.

ادامه مطلب
اپل سرانجام مجبور به پذیرش قانون برنامه‌های چین شد
نمایشگرهای OLED آیپد پرو بعدی انگارً داخل فاز تشکیل شده‌اند ۱۴

بازه وقتی اراعه‌شده توسط The Elec این چنین با گزارش قبلی بلومبرگ مطابقت دارد که ادعا می‌کرد آیپد پرو تازه به گمان زیادً در اتفاقات ماه مارس معارفه می‌بشود. در این اتفاقات گمان دارد آیپد ایر تازه نیز در دو اندازه رونمایی بشود. اپل طبق معمولً در طول رویدادهای خود، یا یک یا دو هفته بعد از آن، پیش‌فروش‌ را اغاز می‌کند و هفته سپس از آن نیز خواست‌ها را به دست مشتریان می‌رساند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل به‌جستوجو شریکی برای اراعه قابلیت‌های هوش مصنوعی در چین است_تاشکن

نمایشگرهای OLED برای اولین‌بار قرار است که در سری آیپد به‌کار روال. اپل از فناوری OLED برای آیفون و اپل واچ منفعت گیری می‌کند، اما صفحه‌نمایش‌های OLED بزرگ‌تر مطمئناً گران‌تر می باشند. در قیاس با LED یا Mini-LED، پنل‌های OLED سیاهی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تری اراعه خواهند داد.

قبلاً پیش‌بینی می‌شد فروش آیپد پرو OLED در سال جاری میلادی ۱۰ میلیون دستگاه باشد، اما به‌نظر می‌رسد که این رقم به ۸ میلیون برسد. این افت به گمان زیادً بازتابی از کارکرد ضعیف محصولات اپل است. اپل در سال ۲۰۲۳ هیچ مدل آیپد جدیدی اراعه نکرد، به این علت باید دید که در سال ۲۰۲۴ مدل‌های تازه آیپد می‌تواند کارکرد ضعیف این شرکت را بهبود دهد یا خیر.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
شعبه اخذ رأی برای اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت تهران_تاشکن

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها